I fargerike dager og grå dager – takk kjære lesere

Foto: Tor

 

Kjære dere altså, mine lesere av bloggen min! Jeg får hele tiden litt sånn aha opplevelser om hvem som leser bloggen min! Noen lesere alle innlegg, hvert eneste ett – RESPEKT! <3

 

Noen stikke innom litt sånn når det passer! 

 

Men man blir glad veldig glad når man hører om lesere som leser ALLE innlegg <3 og liker bloggen! Det varmer altså…

 

For noen innlegg er med farger og noen er mer grå! Men sånn er jo livet…Dager kommer og går og noen dager former seg selv! Men andre er rutinedager…Altså stå opp, drikke kaffe, gå i dusjen, gå til jobb, jobbe, gå fra jobben, lage middag..Det er det jeg mener med en rutinedag. Mens andre dager står jeg opp og kjenner på dagsformen og former dagen etter dagsformen uten så mye planlegging..Bare sjekker nettbanken og fører over mer penger på brukskonto! Og lar det stå til……..Hehe…Fine dager altså…Det blir i hvert fall flere bilder på slike dager…Og gjerne fargerike! 

 

Igjen stor takk til alle mine lesere GID (dere)…

 

Foto: Solliv

 

 

26 kommentarer
    1. Jeg syntes alltid det er hyggelig å stikke innom bloggen din for å se hva du har fylt dagen din med. Prøver å komme på besøk hver dag, men det er ikke alltid det blir til det. Å ja dagene er ikke alltid roserøde og glede, det går nok litt opp og ned å det gjelder oss alle sammen. Ønsker deg en fortsatt fin tirsdagskveld, klem 🤗

      1. Tusen takk for hyggelig kommentar…
        Nei, ikke alltid man rekker å blogge selv en gang…Så da rakker man ikke runden rundt… 🙂
        Ha en strålende kveld videre, klem…

    2. Jeg leste bloggen din hver dag, men så forsvant du. Nå klikker jeg inn når jeg ser innleggene dine på forsiden, hvis det tar lang tid så må jeg inn her og snoke og etterforske 😜 hyggelig med besøk vet jeg.

      1. Det ble slik at jeg trappet ned litt….
        Og er ikke tilbake slik det var før sommeren…Jeg blogger jo bare her hjemme ved stuebordet
        vettu og da blir det litt vanskelig når man er på farta…

    3. Jeg er stadig innom bloggen din jeg vettu 😊
      Får mye inspirasjon til litt hvert hos deg.
      Det er bare ikke alltid jeg kommenterer, og det hender jeg tar noen dagers pause fra alt som er av blogging.
      Ha en fin kveld 🥰

      1. Tusen takk – koselig kommentar. Hyggelig å høre/lese…
        Nei, ikke alltid man får kommentert..
        Noen ganger leser jeg blogger fra ferja og det bølger litt, så litt vanskelig å knote med
        med på mobilen…
        Ha en flott kveld og tusen takk, klem <3

    4. I gode og onde dager, veit du….. hihi…. jeg leser alt du legger ut uansett, så da er jeg en av dem! Liker bloggen din veldig godt – og liker deg også, veit du, vennen! Klemmer <3

      1. Tusen takk, ja – du er en av dem <3
        I gode og onde dager….blogg! Man skriver jo rett fra levra….
        God kveld vennen – du er god da…<3

    5. Alltid koselig å stikke innom bloggen din 🙂 Har fulgt deg nesten så lenge jeg kan huske 🙂 Lag deg en fin fin onsdag og siste dag i november 🙂 klem

    6. Synes det er koselig syssel å lese blogger om morgenen. Din blogg har jeg lest en stund men ikke alltid at jeg kommenterer. Du tar flotte bilder og du inspirerer jo mange. Nyt førjulstiden og kos med fotball. Klem

      1. Tusen takk, nei – trenger ikke kommentere alltid. Vet jo du er der.
        Ja, mye fotball og TV for meg nå…Liker det 🙂
        Bilder er gøy, men de dagene jeg jobber blir det ikke så mange bilder. Litt sånn
        heseblesende for å rekke ferja…Går 2 ganger i timen over til øya her. Klem..

    7. Jeg leser bloggen din fast hver dag.
      Du er en av de som jeg må innom.
      Men har ikke vært like flink til å kommentere i det siste.

      1. Tusen takk, jeg vet du er der…Trenger ikke kommentere alt vet du.
        For jeg vet du leser og det betyr masse for meg <3
        Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg