I disse dager er det lov å være tankefull

 

 

I disse dager er det lov å være tankefull…Både klump i brystet og is i magen på en gang! Det å være engstelig, være utendørs..Se seg om to ganger! Se bak seg, foran seg og sideblikk! 

 

 

Verden er ikke trygg, det som hendte i Oslo var grusomt! Man blir redd ❤️ Når hatet blir større en kjærligheten ❤️ Men man må ut og man må se mennesker…uten andre mennesker er vi ingenting! 

 

 

Blomster er fine venner, men vi kan ikke bare ha blomster i livet vårt..Vi må fortsette å leve, søke andre mennesker…Men livet ble endret, jeg er sjelden redd…Men jeg har fått klump i brystet..Den sitter der! ❤️

 

 

Det er ny uke, det er mandag..Men jeg er redd!

 

🌈❤️🌈

 

26 kommentarer
    1. Det skjønner jeg godt.🌈
      Særlig når man ikke vet årsaken til hatet. Da føles det ekstra utrygt. Vi vet ikke enda hva det er vi har med å gjøre. Denne utryggheten må vi vinne over.❤️💙

        1. Det er uforståelig hele greia. Men husk; det er fåtallet av oss mennesker som er i stand til å gjennomføre slike handlinger. Eller kunne tenkt tanken. En liten trøst… Trist at din sønn mistet en venn. ❤ Klem til deg.

          1. Tusen takk, ja som du sier det er fåtall som kan gjøre slike handlinger.
            Men man føler frykt. Trist – det var et godt menneske som mistet livet. Likt av alle.
            Forferdelig tragedie for familien <3
            Takk for klemmen og klem i retur ❤️

    2. Det blir automatisk sånn etter slike hendelser, og jeg kjenner at jeg er glad vi bor her vi bor. Og samtidig, så vet en jo aldri hvor de gale folka er.. Så jeg forstår tankene dine…
      God klem ❤️

      1. Tusen takk, man kjenner på frykten og den river godt innvendig ❤️❤️❤️
        Nei, man vet ikke…men de slår nok til der det er mye folk! De vil ramme flest mulig…
        Forferdelig….klem i retur <3

    3. Jeg har lest at han har psykiske problemer/paranoid schizofreni. Isåfall kan det forklare det han har gjort, og ikke noe som ville skjedd om han var frisk. Dessverre har vi flere eksempler på det i det siste, bl.a. i Kongsberg.

      1. Ja, dette er grusomt..trist at ikke sykdommen ble fanget opp da han var under oppsyn i mai.
        Men nå er det for sent, gjort ufattelig skade på mange mennesker…og stor sorg!
        Kongsberg var en stor tragedie..meget trist!

    4. En grusom hendelse..og jeg syns det er ubeskrivelig trist at det har medført til at du nå er redd og utrygg ❤️ Dessverre er det nok mange som har det som deg, og det er forferdelig at en mann skal klare å gi sånne enorme ringvirkninger..ødelegge så mange liv😔 Mange gode klemmer til deg 🥰

      1. Dessverre er det nok flere som sliter med slike følelser nå, er ikke greit..
        Dette er skremmende og fælt..utrolig trist dette som hendte i Oslo. Dessverre så er det mennesker
        med hat der ute! Takk for varm kommentar ❤️

    5. Skjønner veldig godt hvordan du tenker, man blir faktisk litt engstelig og begynner å tenke litt ekstra. Men sant som du sier, man må ut, man må se mennesker og man må leve. Skremmende at slikt skjer, det er skikkelig skummelt ❤

      Klem Klem

      1. Veldig mye tanker og følelser rundt dette, bare så grusomt..så trist..
        Det å kjenne på frykt, få denne klumpen…Men man må ikke stenge seg inne..<3 klem fra meg.

    6. Skjønner redselen din.
      Jeg føler på utrygghet. Kanskje ikke først og fremst for egen sikkerhet. Men mer noe av den utryggheten jeg følte på etter 22. juli. Terroren kom på ny litt for nær.
      Jeg kjenner folk som var på London. De ble ikke truffet.
      Plutselig ser jeg hvor mange skeive jeg har i min omgangskrets og bekjentskapskrets. Jeg har aldri telt de før, ikke sett på de som en egen gruppe.

      1. Man blir blir harm, sint, frustrert og redd og utrolig lei seg..
        Nå skapes det jo enda mer frykt synes jeg, det er personer de ikke har kontroll på!
        Gjerningsmannen hadde nok sine kontakter..Vil jeg tro! Så noen vet noe!
        Men det er frykt, grusomt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg