i dag brukte jeg denne genseren på jobben!

 

Sent ute med et innlegg i dag. Begynte i hagen med det samme jeg kom fra jobb. Været har igjen blitt varmt og sol og sol…Så tenkte jeg begynner litt ute igjen..Ting må gjøres etter regn i 3 dager. Gresset gror igjen..og hekken blir enorm. Klipper og klipper med nye maskinen min. Så da ble det en hagedag.

 

Vet ikke om jeg gidder å stresse til sjøen etterpå jeg. Deilig her hjemme også, slappe av med et blad eller noe..Noen ganger må man bare gi jernet her hjemme…late dager går en gang eller to..men ikke hele tida! Da kan man ikke ha hus og hage. Eldste sønn dro hjemover igjen..skulle på ferie..Men er vel ikke akkurat den største hageentusiasten heller 🙂 hehe….Må like det…ikke jobbe fordi man må..Men rett og slett synes det er ok å gå sånn og pusle altså..

 

Så i dag brukte jeg  genseren som jeg strikket tidligere vet dere.. Brukte denne på jobben …Den ble sett og kommentert…tror farger gjør noe med oss mennesker. Det er sukkertøy for sjelen og øynene kanskje.. <3 Farger er flott rett og slett! En dag jeg er i byen skal jeg kjøpe meg et par bukser med litt farger også! Sommerfarger…En dag jeg finner noe og orker og gidder å prøve! Litt tiltak synes jeg. Nei, nå skal jeg slappe av litt i solsenga….Prekæs…

 

 

Tirsdag snart historie…uka går fort altså! 🙂

 

6 kommentarer
    1. ja så mye som du er ute og går så er det nok hyggelig å roe ned hjemme i hagen også ,og en hage må stelles litt ja ,jeg har virkelig ikke gjort noe i hagen i år,ikke noe nevneverdig iallefall ,men det ser ikke ustelt ut alikavel,heldigvis slår mannen gresset .Genseren er fin så ikke rart den ble bemerket på jobben ,håper du finner en fin bukse også da :=)

      1. Tusen takk, kjempedeilig å slappe av litt her hjemme på solsenga og så middag…Nå blir det tur tenker jeg 🙂 Flink mann da…her gror det veldig busker og sånn…de må klippes for ikke blir det villniss…:)

    2. Ikke rart du fikk kommentarer på den fine genseren din😃
      Den ble råflott!
      Du er så flink til å holde på og holde på…
      Kos deg i ettermiddag og kveld😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg