Hvorfor ikke en kortreist tur – bilder

 

Ikke alltid man trenger å gå så langt…jeg bor jo i skogen og bare et par skritt så er jeg på tur! Deilig å ta med niste på korte turer også!  

 

 

Kråkerøy kirke

 

 

Varde – herr ligger det en høvding begravet! 

 

 

Rart å tenke på at sjøen stod mye høyere før..

 

 

Det grønnes i krattet – her villbringebær.

 

 

Blåveis

 

 

Fin sti og fin skog! Elsker denne turen…korteste turen man kan tenke seg, men jaggu den beste av alle! 

 

#utpåtur #liveterbestutendørs

16 kommentarer
      1. Ja, det er helt topp altså…spist mange bananer der oppe og glana…

        Litt bratt ved kirken der, der ville jeg ikke tatt for mange glass med rødvin..
        Men der jeg tok nista går det fint å hygge seg med noe godt av noe slag…

    1. Herlig å ha skogen så tett på, og med noen få skritt så er man på tur.
      Jeg har hele Østmarka ca 10-15 min gange fra her jeg bor, så muligheten er her også. Så vakker Kråkerøy kirke er, og den er sikkert gammel??

      1. Takk, ja det er deilig med slik tur i nærheten..Herlig med Østmarka, der har jeg faktisk gått på ski en gang for
        lenge siden…sammen med venninner fra Oslo..da jeg var barn! Var flott!
        Kirken er fra 1911 – ikke så veldig gammel – trodde den eldre, husket ikke og måtte sjekke litt rundt!

      1. Takk, dette området er så fint og er det høyeste stedet på Kråkerøy! 🙂
        Fin utsikt over sjøen og koselig å sette seg ned og slappe av med kaffe og mat! Helt perfekt..

      1. Tusen takk, dette stedet nytes ofte! Bare noen få minutter fra meg å gå så er jeg på toppen!
        Deilig å ha med niste og sekk altså – klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg