Hvordan gikk det med lykken??

 

Tja…

 

Jeg hadde ganske store forhåpninger! Du kan lese om det her: Tvillingene og jeg var heldig i dag 

 

Jeg leste stjernetegnet mitt og tenkte at jeg vinner i lotto og sånt. Jeg tippet både Extra, Viking og vanlig lotto! Men vant jeg?? Nei, vant ikke 5 øre! Så rent tap altså….Jeg hadde noen tomme flasker her hjemme. Ikke så mange, de tok jeg og pantet på lørdag formiddag. Da vant jeg 50.-. Da kjøpte jeg en pakke toalettpapir. Viste ikke noe annet jeg trengte der og da! Kjekt å ha…

 

En type ba meg på middag. Jeg takket nei – det er korona. Går ikke ut og spiser jeg nå! Lager mat her hjemme eller tar med hjem..Noe annet er ikke aktuelt. De stenger jo ned den ene skolen etter den andre og det er mye smitte her i Fredrikstad…!

 

En nabo ga meg en jakke. Det sa jeg ja til. For den var fin. Fin jakke i naturfarger – har to like, men to forskjellige farger! Det var stas 🙂 

 

I jobben var det ikke noe forandring.

 

Så dette ble oppsummering av stjernetegnet mitt…. Litt bedre enn en vanlig uke! Så skal kanskje ikke klage.

 

#tvillingene #stjernetegn #horoskop 

14 kommentarer
      1. Tusen takk, var litt gira på å vinne litt i lotto. Men det stod kanskje ikke noe med lykke i pengespill.

        Fin dag og uke til deg 🙂 klem…

    1. Hei og hå og takk for oppdatering… Henger fullstendig på utsida av bloggen for tida,, men aker meg sakte inn igjen. Ser at du spretter opp på lista… herlig 😀 Gratulerer masse. 🙂 Gode tanker 🙂 Klem

      1. Tusen takk 🙂
        Var litt aktiv i går…jeg ville prøve å komme blant de 40 🙂 og jeg greite målet mitt.
        Men blir ikke der, detter en etasje ned igjen…Men etterhvert så håper jeg å klatre litt igjen…
        Går ikke så fort…Jevnt og trutt er min greie….

        Ønsker deg en fin kveld…..God klem.

    2. Hmmm – en ikke så aller verst uke – det skjedde iallfall noe koselig da! Med ny jakke – og en invitasjon! Nei, nå må vi passe så godt på oss som vi kan…. og gjøre det man føler for innafor det som er “lov”! Godeste klemmer <3

      1. Tusen takk, nå må man bare fortsette å holde ut lissom…ikke gjøre noe sprell…
        Kjedelig er det jo….Men begynner å bli en vane! Klem til deg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg