Hvordan går det med julepynten – nisser og snømannen! ☃️

 

Her i stua hos Solliv er det JUL 🎄 Jeg er av den gamle skolen og rydder ut jula neste lørdag vil jeg tro…13. januar! Hos meg kommer jula sent frem og da kan ikke jeg rydde bort jula til nyttår…Gåkke vettu!

 

Her spises det rester av julemat og julekaker enda litt til…Koser meg faktisk veldig med å se på jul i stua jeg..Men etterhvert håper jeg det blir mildere ute og da skal jeg ut og kjøpe litt blomster og få “våren” inn i heimen…enn så lenge! Så varer jula til 20. dag jul her…

 

Og utfordringen i dag var snømann og nedenfor her finner du denne FRODITH Snømannen Kalle koser seg inne med venner og akter ikke å gå ut å lage seg en bror i snøen..Så det så! ☃️

 

10 kommentarer
      1. Det er noe med det..Vi som pynter de siste dagene kan ikke rydde vekk jula 1. januar..Det blir for
        galt. Masse fin julepynt så den må stå fremme til neste lørdag..Moro å gå rundt å titte synes jeg..
        I jula er det så mye annet med matlaging og alt..Nå har jeg mer ro.

    1. Lure Kalle som holder seg inne <3 Koselig å ha julepynten ei stund – de stakkars nissene mine ligger jo oppe på loftet og fryser vel i hjel vil jeg tro…… god klem <3

      1. Smart han Kalle! Stakkars nisser, her koser de seg i varmen med kaker og grøt…Sender over gode klemmer
        til nissene på loftet..Stakkars <3 hehe…
        Klem herfra…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg