Hvordan går det egentlig med “Dagsrevyteppet” mitt?

 

Tja, si det!

 

Men jeg hekler litt hver dag, så kommer man i mål til slutt! 

 

 

Hvis jeg vil så kan jeg egentlig slutte når som helst. Men enn så lenge så tar jeg noen runder til, når det er Dagsrevy på TV…Sitter ikke med dette i timesvis hver dag… 😀 Da blir man lei, og lei er jeg ikke…Så da fortsetter jeg en stund til! 

 

Bruker det jeg har av ullgarn og litt blanding (ikke bomull) sånn liggende, er garnet for tynt så bruker jeg dobbel tråd..

 

Helt enkelt, en veldig stor bestemorsrute..Så det blir et firkantet pledd eller jeg kan hekle frem og tilbake på den ene eller andre enden for å få det avlangt! Vet ikke enda hva jeg kommer til å gjøre 💛jeg…

 

Fremover det går og alle skulle strikke/hekle et pledd i strømkrisa, det er kaldt i stua – men et håndarbeid i fanget gir varme..og ro! 

 

GOD KVELDEN!

 

14 kommentarer
    1. Flotte farger på teppet ditt!🤩🧶
      Veldig lurt å lage et pledd som varmer mens man lager det.👍🏻🤗
      Det er kjekt med et håndarbeid som man kan ta opp og fortsette på som ikke har et komplisert mønster, men man kan bare hekle i vei og se på TV samtidig.🤩

      1. Herlig, hekler når jeg ser Dagsrevyen..Så da går det litt fremover. Ikke fort..
        Men det er stort nok nå. Så kan bare avslutte. Men skal bruke litt av garnet i bunnen på kurven.
        God søndag, nyt dagen….

    2. Smart å ikke sitte for lenge av gangen, for da blir man veldig lei. I alle fall når det begynner å få den størrelsen det har nå. Det varmer jo samtidig også mens man hekler. Likte godt fargene, ordentlig lune og fine. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Utrolig deilig å ha på fanget dette, nå er det digert altså..
        Fargene er fine og man blir glad. Gleder meg til å ha det i stua her! Tusen takk.
        En flott søndag til deg…Klem.

    3. Så glade og fine farger, og en super måte å få brukt opp restegarn på! Godt med et varmt pledd nå på vinteren!

      1. Takk, ja – nå blir det ferdig..Det ble dessverre liggende 1 år, på grunn av andre prosjekter jeg hadde.
        Men nå rydder jeg i uferdige ting…Teppet blir kjempefint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg