Hvordan finne motivasjon etter ferien?

 

Godt spørsmål?

 

🍓Lage seg gode rutiner som kanskje ble borte i løpet av sommeren

🍒Gå turer

🍓Gjøre helga ekstra hyggelig

🍒Lese bøker

🍓Kose seg inne med serier når det det regner

🍒Lese blogg og få inspirasjon

 

Og kanskje har du noen feriedager på lur også, og sommeren er slett ikke over fordi man er tilbake i jobb..Akkurat i dag regner det da, men er jo litt deilig også! Finner litt ro innvendig og må ikke styre ut med det samme man kommer hjem! Kose seg i sofaen er også fint 🙂 

 

Min plan for denne sensommeren og høsten er å bli enda flinkere til å spise ute og teste enda flere restauranter! Det koster å lage mat her hjemme også…Og også ta den kaffekoppen eller en øl med folk! Det har man tid til! 🙂 

 

Nyt kvelden videre…P.S. Det er mange flere ting man kan gjøre, men jeg tenker at dette blogginnlegget ble ikke bedre om jeg ramset opp 50 gjøremål! Poenget var å sette i gang de små grå….

 

Solliv sender over en klem ❤️

16 kommentarer
    1. Det verste er liksom ikke at ferien er over og jeg i jobb.. Det er mer det at man føler på at det er så lenge til neste gang. Går fort i dvale hvis man ikke står i mot 🙄 Jeg skal stå i mot, som jeg gjør hvert år 😊

    2. Motivasjonen min har vært der hele tida nå…. jeg er i god flyt! Høres ut som du skal kose deg masse, og det er supert! Det er jo det som er livet….! God klem <3

      1. Tusen takk, høsten blir fin har jeg bestemt 🥰
        Ja, man må motivere seg både for høst og vinter….jeg er sommer vettu!
        Klem…

    3. Ja det er så mye å gjøre selv om ferien er over… rutiner som kommer tilbake.. for meg som går på korøving [gleder meg til oppstart igjen] trene litt gå turer slappe av joda… opp og nedturer og vanskelig å motiveres av og til….men vi står på 🤩 Ut på tur!
      🤗☺️

      1. Tusen takk, vi står på og det går sikkert veldig bra!
        Høsten skal bli flott tenker jeg <3 Fint med rutiner og masse å glede se til – kos deg
        med alt du skal – Klem herfra i regnet! 🥰

    4. Gode råd og det er litt lurt å lage seg noen planer for å få hverdagen igang igjen uten at det blir fir mye stress og mas. Ikke minst legge inn litt Kos og fine planer for ettermiddagen og helga.🤗👍🏻

    5. Jeg gleder meg til høsten, – litt kjøligere vær og flotte farger i naturen 🍁🍂. Mye man kan finne på om ferien er over, for lørdager og søndager kan brukes til så mangt. Junior har jo høstferie i oktober, og da skal vi være noen dager i Bergen, – det gleder vi oss til! 🥰 Ha en fin torsdag! 🤗

      1. Tusen takk og fin kveld til deg.
        Høsten er flott den altså, hvis det er en slik god høst uten masse regn og vind.
        Det er masse kos man kan gjøre på fridager så går fint det da <3
        Du har gode planer, så herlig! 🙂 Bergen er en flott by, masse å oppleve der ja.
        Fineste kvelden videre til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg