Hvordan er livet deres akkurat nå?

 

Jeg er fremdeles der…

 

Der dere vet –  på holmetur og det er sommer og sol! 

 

Kalenderen skriker mot meg: J A N U A R  – tok med en ny kalender fra Kiwi i går for å se om denne hadde bedre vinnerlykke, neida…januar (litt mindre skrift bare) ropte på meg! Vel, jeg må bare melde pass! I mitt hode er det sommer, jeg er ung og vakker gjøken galer…

 

Men tenker man lenge nok så blir det nok sommer 🌺 MEN

 

Jeg må forholde meg til virkeligheten. Det er slik det det, det er is og holke og glatt og var ikke mye som minnet om sjarm gjennom Gamlebyen i dag skal jeg si dere. Dette ser ikke turistene som kommer hit til Fredrikstad! Gamlebyen var så lite gjestfri så dere ville ikke tro det! Vel, var det strødd litt, men ikke noe system. Måtte lissom hoppe 20 meter for å finne et nytt sandkorn å hvile beina på. De fleste som gikk gjennom Gamlebyen i dag så ut som de hadde hatt seg! Vel – kanskje var det bare sommerhatten…Best å legge den igjen hjemme ja! 

 

Vel, kos deg med kvelden….

24 kommentarer

Siste innlegg