Hvordan er formen hos dere da? Min har vært laber…

 

God kveld, ja – det ble kvelden før jeg skal skrive litt her inne på blogg! 

 

Det går opp og ned for de fleste…Med formen!

 

Jeg har noen litt kjipe dager med muskel-knute  i nakken..Vondt å snu seg, må snu hele kroppen! I dag er bedre enn på fredag. Fredag morgen våknet jeg med den største knuten i nakken ever..

 

Kuler er ikke greit,,,det gjør noe med en..Men disse smertene også da, ikke bra! Men har kjørt på is et kvarter sånn i dann og vann i løpet av dagen, og brukt en tennisball til massere knuten/kulen med..Det var vondt, men noen ganger må det vonde fordrive det vonde! Det gikk greit å jobbe i dag, hadde det vært smerter så hadde jeg slått av maskinen og gått hjem. Har hatt fri siden fredag, skikkelig vondt på alle fridagene mine…ut av ingenting kom dette da jeg våknet fredag morgen! 🥰

 

Jeg presser meg ikke slik lenger…Det er ikke noe vits! Men kulen har minket den fra et gårdsegg til Xtra-egg (de er mye mindre vet dere, forresten slutta å kjøpe de eggene jeg for det ble ikke noe igjen etter de var kokt)..Hadde også før jul en slik muskel-knute på andre siden av nakken, den gikk over etter en ukes tid..

 

Så skal ta noen økter med tennisballen nå i kveld også, så får håpe det går fort over..hvis ikke så kan jeg ikke gå slik…

 

16 kommentarer
    1. masse god bedring ,går det ikke finnes det flinke fysioterapauter :=) jeg er i uforskammet god form med tanke på att jeg var gjennom en opperasjoon i går i full narkose ,har endatil glemt å ta smertestillande som jeg fikk med for jeg har ingen smerter i dag :=)

      1. Så godt å lese at du er i form og er smertefri og ikke trenger noe som tar brodden av dette.
        Tusen takk og gode tanker videre til deg! 🙂
        Ja, som du sier så må jeg kontakte lege og/eller fysio…For det er ikke bra å gå slik for lenge..

      1. Tusen takk, ja – det
        har vært vondt..Særlig fredag og lørdag..
        Men ser ann og hvis ikke så må jeg kontakte lege eller noe helt klart!
        Klem <3

    2. hjelper kanskje med varmebrhandling? Jeg har en slik risputer som var kjøpt i apoteket og varmes i øvn. det hjelper mye med nakkesnerter og skuldersmerter. God bedring❤

    3. Huff, det er ikke godt. Håper virkelig du er bedre nå. Ellers,..god bedring!

      Formen min er ganske grei, men fortsatt sliten og får vondt når jeg gjør for mye. Vi får håpe på bedring for alle <3

    4. Huff da…. nei slik kan du ikke gå 🙁 Håper det har rettet seg litt siden tirsdag….. og fortsatt god bedring til deg <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg