hvor mange køyesenger kan man ta bilde av lissom

 

Dere som følger meg vet at jeg er opptatt av hytter. Titter på hytter hver dag på forskjellige nettsider. Det er gøy. For det er egentlig blitt en hobby. Sjekke hyttemarkedet Østfold og Vestfold. En dag blir det sikkert ei lita hytte på meg et sted. Kanskje. Kanskje blir det med titten. Men jeg sparer da. Hver eneste måned dytter jeg penger over i forskjellige fond. Så får man se. Sjekke marked og se bilder koster jo ikke stort. Er ikke så ofte på visning da. For så langt har jeg ikke kommet. Men det må være kjemi med hytta og stedet.

Men det som forbauser meg. Det er alle køyesengene. 4 – 5 bilder bare av køyesenger. Er det noe poeng da. Det er vel området ute man vil bli kjent med. Eller selve hytta. Ikke om hytta har 6 køyesenger. Dette blir sikkert forandret av ny eier uansett. tenker jeg. Bort med det. Vis naturen, eller mer dybde. Det er som regel megler som har bilder også. De skulle da være mer proffe spør du meg…

Nå har jo ikke jeg noen bilder å dele til dere med en køyeseng. Så da blir det dette bildet av meg fra Chania. Dere har sett det før. Men må lissom ha et bilde på et innlegg💚

 

Hytter trenger ordentlige senger vet dere…Er for gammal til å klyve opp i noe sånt…Stige og sånn 🙂

8 kommentarer
    1. Ja det kan du si..men jeg tror de vil vise hvor mange det kan bli plass til! Holder ikke å skrive vettu..hihi..lykke til på jakten…Koselig å drømme…..

      1. Hehe, det er noe med det. Men nye folk har annen stil 🙂 Så sikkert lurt å dokumentere med sengeplass til 8. Men jeg tenker at hvis det er utleiehytte. Så er det flott å vite. Men blir litt trøtt av å se køyesenger og furu….haha…Drøm drøm…

    2. Er det mange køyesenger, og hytta er ved sjøen på Sørlandet eller Østlandet, så får man ikke mye fred i ferietiden. Plutselig skal kreti og pleti på besøk i dagevis eller enda lenger. Så, gjem køyesengene om du tenkte å slappe av alene eller kun med de aller nærmeste 😁

    3. Hehe, nei hvor mange køyesenger om noen i det er i ei hytte er lite interessant. Nei, der må være ordentlig gode senger 😉

      Jeg syntes også det er gøy å se på hytter, men bare for å se…

      1. Hehe, da er vi to 🙂 mye snåle bilder fra disse hyttene. Men jeg ser mest på beliggenheten. Men er gøy å følge med. Med eller uten køyesenger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg