Hvor lenge skal dette pågå

 

Er jo ikke noe ende på dette problemet! Sjelden det funker på morgenen eller midt på dagen, og er jeg heldig så kan man komme inn i sin egen bank på kveldstid en gang! Jeg kjenner at det begynner å bli slitsomt og man blir trøtt av dette. Jeg er jo en slik type som er innom her flere ganger om dagen! Liker aldri ha for “mye” penger på den vanlige brukskontoen og når jeg må overføre raskt noen kroner så funker det sjelden! Det er litt slitsomt og skjer jo til om at man må betale med Mastercard på grunn av jeg ikke har kommet inn og gjort endringer i kontoene mine! 

 

Liker det ikke! 

 

Men det er hos bankID problemet er har jeg forstått, jeg trodde til og begynne med at feilen lå hos min bank..Tenkte at skjer det flere ganger så bytter jeg bank…for man blir frustrert og irritert over sånt altså! 

 

 

Men jeg får bare puste med magen selv om hjertet dunker på høygir!

 

 

Jeg er frustrert!!! Og frustrerte fruer bør man ikke spøke med…hm..

12 kommentarer
    1. Så sant!! Her er jeg skikkelig frustrert over dette med e-post posten min. Det blir bare krøll når ikke alt på nettet fungerer som det skal😣

    2. Jeg kommer heller ikke inn på banken. Feil med bank-id. Det er bare at man bruker bank-id på så mye. Jeg fikk samme feilmelding på torsdag, fredag i helga og i dag. Men banken skriver på hjemmesiden at de jobber med saken, og at de som får denne felmeldingen ikke behøver å ringe. Så da gjør jeg ikke det…

    3. Det er håpløst at det skal ta så lang tid å få orden på Bank-ID! Folk får ikke betalt regningene sine og slik innlogging brukes jo mange andre steder også, bl.a. Altinn.

      1. Det er helt håpløst og i dag rulla det inn vaksinering i logge på via helseboka – 3. dose for oss over 45.
        Kom ikke inn der heller!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg