Hvilken farge er det på bloggen din?

 

God fredag…Jeg tenkte litt da jeg gikk tur i dag! Hvilken farge har man egentlig på bloggen sin!. Alle vet kanskje hva en rosa blogg vil si, altså rosablogger. Det er skjønnhet, sminke, klær i den kategorien der tenker jeg! 

 

Men så er det alle disse andre fargene da. Dette er jo ikke fasiten – bare mine tanker!

 

En grønn blogg: Det er en blogg som handler om utendørs – naturopplevelser. Skog, natur og det å være i naturen med alt man finner på sin vei og alt naturen gir oss! 

 

En gul blogg: For meg er det en strikke- og hobbyblogg,  kreavtivitet..

 

En svart blogg: En litt dyster blogg, litt selvsentrert..

 

En hvit blogg: En blogg uten mål og mening, mangler innhold og tema.

 

En rød blogg: En blogg om politikk/samfunn. Mennesket bak en rød blogg har personlighet.

 

En orange blogg: En blogg om trening og kosthold, energi……..tenker jeg! Sundt menneske bak bloggen.

 

En brun blogg: Hage og hus – livet på landet!

 

En lilla blogg: Samfunnsengasjert – følger sine egne meninger og står for det! Litt sånn rett fra levra blogg.

 

En blå blogg: Der tenker jeg en blå ballong, ser muligheter og ikke begrensinger og bakom skyen er himmelen alltid blå! Mennesket bak denne bloggen er fremoverlent, glad i sjøen og elsker det gode liv!

 

Konklusjon på dette innlegget – er at jeg regner meg for å ha en blå blogg! Hvorfor, jeg føler selv at jeg er en positiv person..Selv med mitt handicap, prøver å leve helt normalt! Leve her og nå og kose meg hver eneste dag og nyte livet. Kan skrive negativt om det å høre dårlig etc, men det er for å frem hvordan vi har det i vår gruppe, og hvilke hindringer man møter underveis, for hverdagen er ikke enkel bestandig.

 

Men man kan ikke fokusere på det hele tida. Jeg elsker sjø og har bodd ved sjøen i 16 år ute på landet, nå bor jeg på en øy og har bodde her siden 1990. Og min jobb handler om sjø og sjø og sjø…dette har vært jobben min i 40 år! Og vi har hatt hytte helt ved sjøen her på Kråkerøy..og min største drøm er å skaffe meg en hytte ved en innsjø i skogen..Der jeg skal leve det gode liv med å ta morgenbad og kveldsbad resten av livet….

 

Dette er tanker som bare dukket opp i vårværet! 💛 Noe skal man jo tenke på der man rusler rundt ved sjøen og koser seg…!

 

 

Vakker blå himmel!

 

Har du en en mening, hvilken farge det er på din blogg?

 

Lykken er en blå himmel..

24 kommentarer

Siste innlegg