Hva tenker man der oppe på toppen nå mon tro!

 

God kveld! Leser litt her inne og skal lage et lite innlegg. Vært på jobb og så nesten rett ut og gå. Hjemme fra turen Kl: 1730. Da er jo mye av dagen forsvunnet. Men sånn er livet. Jobbe må man. Gå må man! Egentlig rutiner man bare gjør! Følger tett med i toppen om dagen. Kokken er flink og har en skokk med følgere på Facebook. Selv om han skriver om triste ting også, blir det “solgt” det også. Ikke bare oppskrifter han viser frem. Jeg er allerede stor fan jeg. Han formidler livet sitt. Opp og ned! Han er ekte. Vi mennesker er glad i ekte mennesker! Sånn er det med den saken!

 

Så jeg får bare strekke min lange hals og titte oppover jeg også. Henge med her inne på blogg. Det er jobb og gøy. Er jo litt jobb også føler jeg. Må være litt på! Hvis ikke henger man etter 🙂 Så prøver å sy sammen et par innlegg hver dag – innimellom jobb og gåing og mora mi og hus og hage og mat og strikk og foto og lesing og nå også TV titting. Jeg er veldig glad i friidrett. Liker å se på det på kvelden. Leser meg ikke opp på alle sekunder og sånn da. Det gidder jeg ikke. Har ikke så god tid 🙂

 

Tilbake til toppen igjen. Lurer veldig på hva de tenker der “oppe” nå. Når som det er kniving (bokstavelig talt) helt øverst. Har de andre noen ess i erme 🙂 Eller er alle pupper og lår vist frem! Tiden får vise…Følger med her nede i bunnen jeg, med nyrensa ører og våkent blikk! 

 

KLEM SOLLIV – GOD FREDAG DER UTE!

 

Foto: Solliv – bilde tatt i Oslo 24. september

10 kommentarer
    1. Artig innlegg.. tenkte skrive ett om topplista i dag.. men kom aldri så langt. men fikk spyla ørene med sånn apotek kjøpt greie 😀 Kos deg i kvelden.. skal se friidrett her nå også 😀

      1. Takk, Bra du fikk skylda øra. Litt vondt i øra idag jeg. Men det var voldsomt masse greier oppi i der i går som måtte ut. Men blir vel bedre Det apotekgreiene hadde ikke holdt for meg. For det å bruke apparat tetter igjen og voksen klumper seg.

    2. Hehe, ja man kan saktens lure på hvordan de har det der oppe…. Jeg trives best helt her nede i underetasjen jeg. Blogg er litt jobb, men aller mest moro og kos! klemmer <3

      1. Ja – jeg lurer fælt på det jeg. Må jo være tøft der! Liker meg på lista jeg. Det gir meg litt ekstra motivasjon. Men i dag går det trått her inne. Så må nok både 3 og 4 innlegg til. Det gidder jeg ikke.

    3. Hehe…jeg følger ikke så veldig med på toppen….følger litt bedre med på bunnen 😉 Altså dem fra 50. plass og nedover 🙂 Synes de fortjener å bli lest de også 🙂 Har så vidt vært innom kokken ved et par anledninger. Fin blogg det, så kjekt å kikke innom. Men jeg har så mange andre jeg følger, at jeg ikke har tid eller ork å kikke innom ham så ofte. Jeg må prioritere, og da prioriterer jeg småbloggene som oftest. For det er jo der jeg er selv også 🙂
      Friidrett ja…har aldri interessert meg, men er jo kjekt å se litt på nå, siden vi har Ingebrigtsenbrødrene med. De er jo fra min by, Sandnes, og da er det jo ekstra stas synes jeg 🙂
      Nyt kvelden fine du, og klem til deg ♥

      1. Tusen takk, den gjengen fra Sandnes følger jeg med på vettu…Artig gjeng. Humor. Leser litt her og der jeg. De kjente + noen på toppen. Har ikke så god tid til å følge tett så mange! Nyt kvelden og natti natt! 🙂

    4. Så kult veggmaleri 😊 Liker ekte folk og bloggere..bare så vidt vært innom «kokken» , men følger mest med di «faste»jeg har gjort hele tida…Mange av di yngre på toppen har vel YouTube kontoer og mye annet i tillegg..så sammenligner aldri bloggen min med dem…er jo bare en koselig hobby for meg 💗 Følger litt med på friidretten er jo vokst opp med søstre som var veldig gode i løping..og pappa var trener… Klem og fin morgendag til deg 😊

      1. Tusen takk, koselig hobby dette og du er jo høyt oppe mange ganger. Men alle hobby tar litt tid. Sånn er det jo. Kokken er dyktig…må lese jeg! Og Vibbedille. Det er de to jeg følger på toppen! Og alle mine faste kjære her på blogg.no – nyt lørdagen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg