hva skal jeg gjøre denne lørdagen i desember

 

Da er det helg og lørdag. Kjekt. Jeg har nok å pusle med her og der akkurat nå! Og fortsetter litt her hjemme. Etterhvert har jeg tenkt meg en tur til Fredrikstad. Gå på marked og kjøpe litt gaver. Noen gaver må jeg levere en god stund før jul og de må jeg ha i hus nå! Blir mye jul og ting og tang rundt julen på bloggen min nå. Men dere vet jo at ting må ordnes. Jula kommer og for å få en fin julefeiring og gnist så må det ordnes. Både det ene og andre. Slik er det bare. Jul er koselig og stor høytid! Kanskje komme meg på en julekonsert også. Pleier å være i Kråkerøy kirke, men i år har jeg ikke sett noe oppslag om det! Jeg stresser jo aldri. Er ikke slik liv jeg lever. Jeg pusler litt og litt og plutselig så har alle bitene falt på plass! Liker godt denne engelen her. Kjøpte den på loppis for noen år siden. Sett noe så vakkert. Jeg sier det igjen. Det er på markeder og bruktsjapper og loppis du finner de fineste ting! 

 

Lotto er levert. Tipper bare på mobilen jeg. Kjekt. Slippe å styre med det på Narvesen. Tipper ikke mye, men en lottolapp må jeg ha inne hver lørdag!  Været er utrolig fint i dag. Så nå hopper jeg i dusjen og gjør meg klar til denne lørdagen også! 🙂

 

Nyt dagen og husk å gå!

8 kommentarer
    1. Høres ut som en koslig lørdag og den engelen var vakker,ja på gjenbruk finner en vakre ting kjøpe selv 2 små på gjennbruk på Island

    2. Det er ikke bare på din blogg det handler om julen 😀 Alle bloggene handler om det 😉 Jeg har ikke fått satt i gang ennå. Er jo bare syk hele tida :-/ Men når jeg blir frisk…en gang… SÅ skal jeg begynne… Men jul blir det uansett 🙂

      1. Det handler om jul og gravide synes jeg….Nå er ikke jeg gravid…Så blir jul her! God bedring….Neste uke er klar for shopping! Klem.

    3. Jeg vil gjerne få gi deg kredit for at jeg har startet å strikke igjen, etter 40 års dvale. Det var på denne siden en gang i høst du viste fram håndhåndklær, strikket i bomull med et så enkelt mønster at selv jeg trodde jeg kunne få det til. Resultatet ble åtte håndhåndklær, åtte vaskekluter, deretter åtte luer og to pannebånd. Nå har jeg faktisk kommet godt i gang med genser til ektemannen. Så tusen takk for inspirasjonen! 🤗👏👏👏

      1. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar. De håndklær er jo så fine. Blir gaver fra meg det i år. Fine ting å gi og få. Har strikket 8 stykk jeg også! Elsker dem jeg har gitt til meg selv….stå på og strikke på! Moro å strikke, komme over kneika! Klem til deg…..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg