Hva skal du gjøre nå da?

 

Hva skal du gjøre nå da?

 

Det er spørsmål som gjentar seg selv synes jeg. Jeg leste et intervju i Aftenposten og den som ble intervjuet var: Siv Jensen…Så kommer alle disse teite spørsmåla. Hva skal du gjøre nå. Hva skal du jobbe med…..etc. etc…Siv Jensen svarte så godt hun kunne. Jeg vil ha mer tid til min lille valp. Kose meg med den. Være sammen med den. Ha tid til familien, søsteren min og nevøen min ❤️Synes hun var ærlig og svarte bra for seg. Som jeg tenker må jo være mye hun kan bidra med der! Være til for noen. Ha tid nok. Leve livet. Gå turer. Være med familien.

 

Men i dette samfunnet vi lever i så skal vi lissom henge i stroppen til den ryker! Jeg kjenner flere pensjonister og spørsmålet går igjen blant folk. Hva gjør du? Hva skal du gjøre? Hva driver du med? Jeg hadde blitt dritt lei av å høre slike spørsmål! Hvis man har jobbet 40-50 år; er det ikke nok??? Jeg sier det igjen, jeg er en enkel sjel og det må da for vel være nok å leve et liv. Er ikke det en utfordring nok da! ❤️ 

 

 

Har du vært en flittig maur hele livet så må det da holde. Faktisk greit å bare spise is og virkelig nyte isen og kjenne at man lever og kjenne smaken inne i munnen og slikke på isen til den er borte og kjenne sødmen i munnen bre seg og føle velbehag…Mmmm, dette var godt! Kan ikke huske jeg har spist en så god is før! ❤️ Du har ikke det, fordi du tok deg ikke tid til å nyte!

 

 

Husk å leve mens du gjør det – husk å elske mens du tør det!

12 kommentarer
    1. Enig!
      Har lagt merke til det der maset på Siv Jensen.. Jeg mener.. Dama har jobbet 24/7 siden hun var i FpU, og har klart å løfte FrP til å bli et anerkjent parti! Da er det vel ikke så rart om hun rett og slett tar seg et friår!? Det hadde iallfall jeg gjort (hehe)

      1. Helt innafor for tid for seg sjæl nå synes jeg 🙂 stakkars dame.
        Bare et menneske hun også! Men sympati og empati for å hjelpe sin familie.
        Og kos med lille vofsen <3

    2. En gang må det virkelig være nok stress! Helt enig! Stakkars dama burde jo ha gjort nok i rampelyset for ei stund, og har sikkert økonomi til å ta det litt med ro! Viktig å få noe annet enn stress ut av livet! 🙂 klem

      1. Stakkars dame! Puste litt og være sammen med dem hun elsker.
        Økonomi er jeg ganske sikker på at det holder livet ut… 🙂 klem..

    3. Ja du verden,, du kan ha mye rett. Men det vel neppe helt svart hvitt. Det som er sikkert, er at ingen skal ha dårlig samvittighet om de bare nyter pensjonisttilværelsen, uten å engasjere seg i noe som helst. Jeg hadde ikke klart det, selv om jeg har jobbet min del gjennom et langt liv. 🙂

      1. Joda vi er forskjellige. Men en pause midt i livet er innafor!
        Men noen elsker gjøre et eller annet. Det gjør jeg også.
        Holde på her hjemme, i hagen, gå turer, blogge…
        Masse man kan gjøre – men det kalles hobby! 🙂

    4. jeg er enige med deg ,og så mener jeg att Siv ikke er forpliktet til å informere hele det Norska folk med hva hun skaql gjøre i livet etter jobben hun har hatt .litt privatliv må alle få lov til å ha

    5. Elsket måten du sa dette på. Insentiv med Siv å gjøre, men formuleringen din, synspunktet, perspektivet. Dagens beste blogginnlegg, og det greide du med så få ord 👍🏾❤️

      1. Tusen takk så hyggelig da. Men det er jo akkurat slik det er <3 Det er ikke alltid man må fylle på en haug med ord for å få ut poenget…..
        Kos deg med dagen – nyt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg