hva ser jeg her på blogg??? – Forandring hos kjente!

 

Mandag igjen av alle ting! Ikke min favorittdag! Men det er sol og deilig vær og innmari varmt! Uvant å være ute med lite klær og sola steker fra en skyfri himmel…Når har vi det varmest i Europa dere. I hvertfall rundt Oslo-området! 

 

Jeg må bare si det altså! Hver dag så sitter jeg klar for å sjekke hva Kjerringtanker skriver om sitt innlegg på morgenen. Det måtte jeg bare ha med meg! Ikke hvis det ble krig og dritt i kommentarfeltet altså, det synes jeg ikke noe om. Og det er hennes blogg! Alle vi som følger med her inne nå – vet at denne grunnmuren smuldrer opp! Egentlig som jeg husker begynte hun å skrive om nr. 1 på blogglista og lagde litt gøy ut av det og kopierte overskriften. Det var masse humor og null ondskap. Men forandringer kom og gikk! Og plutselig ble det ikke så morsomt lenger, det ble litt patetisk! Og jeg var sikkert ikke den snilleste jeg heller, for jeg slang med leppa! Rev meg med…

 

I dag var det igjen nye takter! Hun om det! Det er hennes blogg, jeg har nok med min egen! Men skal jeg være 100 % ærlig…var det en innertier??? Jeg aner ikke, hun sitter selv med sine egne tall på statistikken. Det er nå sånn at vi mennesker liker de beste og de flinkeste og får aldri nok av om å lese om slikt…Det kan vi alt om. Se og Hør – var det ingen som kjøpte, het det så kjekt. Men folk elsket jo bladet! Folk leste det venteværelset hos tannlegen og fastlegen. Det er bare jug…folk gikk og syklet til butikken hver onsdag for å få med seg sladder og vås! Tror du folk hadde gått mann av huse for å lese om Per og Kari fra Fredrikstad som jobbet på et kontor fra 0800 – 1600 – de ville lese intriger og skandaler og kongelige og kjendiser! Men dette innlegget handlet om hva jeg så i blogg-vinduet i dag! 🙂 Sånn går nu dagan KJERRINGTANKER 

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal avslutte jeg! Vanskelig … Men blogg-lista er ikke som før. Ting har forandret seg og det har vel også Se og Hør – litt lei det bladet! Og jeg har til og med kjøpt det her hjemme! Innrømmer det glatt, men det var mer gøy den gangen da Stephanie fra Monaco sola seg toppløs med skandaler på skandaler, med røyk i den ene hånda og spritflaska i den andre hånda… Fy fader da var det litt å skravle om i lunsjen altså….

 

 

Ble mine tanker denne mandagen – kanskje jeg har fått solstikk!

 

16 kommentarer
    1. Ja her var det mange tanker i vårsola sine varmeste stråler. 🤗 Måtte trekke på smilebåndet av et herlig engasjement. Sånn skal det være. Nå nytter det ikke å si at jeg verken leser Kjerringtanker, toppbloggere eller Se&Hør,,,, ler,,, ert, ert 🤗

      1. Takk, jeg ble fryktelig engasjert og ble det i grunn i hele dag! Fikk det ikke ut av hodet, sånn er ting noen ganger!
        Hehe – Les hva du vil du 🙂 Klem nordover…

    2. Jeg har ikke noen mening om det andre du skriver i dette innlegget, men at du åpent innrømmer at ble litt “revet med”, som du kaller det, står det virkelig respekt av. Mange av de syrlige kommentarene dine, og latteren over alt det stygge som ble skrevet, var vondt for en helt vanlig mann fra Alta som tilfeldigvis havnet på en bloggtopp. Det er ofte de som står rundt og ler som er de verste. Det er ikke slagene som gjør mest vondt, det er latteren. Hvis jeg tolket deg riktig står det virkelig respekt av det du nå har skrevet, og jeg har ingen problemer med å tilgi deg. 🙂

      1. Tusen takk, alle kan feile og jeg innrømmer det! Men jeg har lært av mine feil! Jeg er dessverre ikke perfekt!
        Men du ønsker deg en fin kveld! Ta vare på deg selv og dine! 🙂

    3. vel jeg tenker att det er leserne selv som må bestemme hvem sin blogg dei vil lese ,jeg har vært innom kjærringtanker ,helt ok ,men hvorfor må en bare komentere andre sine blogger ,,ja ja mange liker det også for hun ligger høgt på lista ,tror jeg følger mine faste jeg uansett plasering :=) der trives jeg godt så det så hi hi

      1. Ja, det ble litt Se og Hør som jeg skriver og folk liker sladder! Sånn er det nå engang. Jeg også leser de faste + noen ekstra hvis overskriften fenger! 🙂 Ha en fin kveld..

    4. Jeg har ikke lest det innlegget du refererer til her..men vært innom kjerringtanker nå og kommentert vårdansen i fin kjole.. jeg liker best slike innlegg jeg vet du..antrekk og sånne “ufarlige”greier..hehe.. Sjelden jeg leser på toppen..men kommer du øverst på lista slutter jeg ikke å følge deg altså..lover ! Klem og fin kveld til deg <3

      1. Tusen takk. Ja, koselige innlegg det. Og ganske ufarlig og gøy. På toppen, hehe….vel! Tusen takk du er en knupp. Klem til deg 🙂

    5. Haha – solstikk eller ikke – saftig sladder a la Se og hør var ikke å forakte! Leste det hver uke før, men nå rekker jeg det jo aldri! Jeg følger ikke så godt med i toppen, men kryper selv sakte men sikkert oppover…. klem <3

      1. Hehe, elsket Se og Hør jeg…men kjøper det aldri og leser ikke på nettet heller..tid for alt..Men fikk det i den bladpakka og da ble det lest her i påsken av meg og flere!
        Vi får satse på at vi to når toppen en dag! 🙂 klem..

    6. Jøsses, den så jeg ikke komme, at du skulle ‘ta en Gry’, liksom (hehe). – Og du er jo intet mindre enn brilliant her, så håper det ikke er siste gang du fyrer løs med noe du brenner for her inne <33

        1. Er det noe det står respekt av, er det å kunne stå for sitt eget ‘crap’, på den her måten for å si det sånn. – Vedkjenne at en tok feil og beklage uten noe ‘om og men’ og surring rundt grøten 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg