hva med å lade batteriene på Hvaler

 

God morgen – i dag ser det ut som det blir en flott dag! Deilig for det har vært en del regn i det siste! Særlig på helgene. Ikke helg nå da, men hvorfor ikke snart legge helgen til Hvaler. På Hvaler finnes det et helt unikt gjestgiveri. Eller skjærgårdshotell. Har vært der 2 ganger og virkelig et sted i min ånd! Et sted for å lade batterier.

 

 

Du kan lese litt om hotellet på denne linken Hvaler gjestgiveri Maten og beliggenheten er helt fantstisk. Hotellet ligger på Kirkøy. Den siste øya du kommer til ved å kjøre bil. Etter tunellen, som binder Asmaløy og Kirkøy sammen så er det bare å ta til venstre. Før kirken og ikke ned til selve sentrum på Kirkøy. 

 

 

Ikke verdens fineste bilder. Tok bilder av en brosjyre. Lite lys her i går kveld. Så det ble som det ble. Men du ser beliggenheten og de flotte arealene. Mat og vin hører med på dette stedet. Det er helt utsøkt. Og her dyrkes mange av råvarene på selve tomta. Dette er et tidligere gamlehjem, mener jeg at jeg ble fortalt da jeg var der på besøk. Hver eneste sommer er det arrangert sommerfestival på plenen. Det er fullt hus og stinn brakke hver gang. Mange flotte artister å høre <3 Så har du lyst til både overnatting og konsert i idylliske områder så kan dette stedet virkelig anbefales! Og ja, du kan booke billett til konsert uten å overnatte!

 

 

Så hvis det det frister, og du har lyst til å gjøre noe annet enn du pleier, så ikke nøl! <3 For det pleier å bli helt helt utsolgt! En annerledes konsert der ute i havgapet…

 

 

Du kan unngå kritikk ved ikke å si noe, ikke å gjøre noe og ikke å være noe.

16 kommentarer
    1. Oj, det var flere konserter som fristet, og beskrivelse av stedet hørtes ut som noe som kunne passe Gamle Gubben Grå og meg veldig godt.
      Har vært på Hvaler på speiderleir den sommeren jeg fylte 17 (mimre mimre) og forelsket meg i stedet. Har aldri vært tilbake.
      Kanskje 2020 er året jeg drar tilbake. Må virkelig virderes.
      Takk for tips!

      1. Bare hyggelig.
        Men dere bør raske hvis det ønsker pakke med overnatting og konsert. Dette går unna altså. Det er meget meget populært..Og brosjyren kom ut i går…så hiv deg deg på luren 🙂

    2. Ser absolutt flott ut der ja ♥ Jeg har aldri vært på Hvaler, ikke når jeg var liten heller. Men en vakker dag kan det godt hende at jeg kommer meg dit. Det hadde ikke vært meg i mot i alle fall, når jeg ser dette her 🙂
      Tusen takk for tipset 🙂
      Ha en fin dag ♥ Klem ♥

    3. Her var det mye som fristet😊
      Kunne virkelig tenkt meg en overnatting på det hotellet en gang. Jeg har aldri vært på Hvaler😊
      Takk for flott tips👍
      Klem til deg😚

    4. Spennende og fristende 😀 Bare så synd at vi har sånne avstander her i landet 🙂 Det glapp jo å besøke dine steder ifjor. Hva dette året bringer, er jeg veldig usikker på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg