hva er det med rust og hage og blomster

 

God kveld…Var en tur hos mamma i dag. Kjørte innom et gartneri for å titte litt også. Jeg skal jo handle litt blomster etterhvert. Men i dag bare tittet jeg. Mamma skal oss ha litt blomster og sånn også ved huset sitt. 

 

 

Mye rosa ute og går…De “går” ikke da…

 

 

<3

 

 

Rust – lykt og sommerfugl!

 

 

Ting og tang og kranser i rust!

 

 

Blomsterstativ eller noe i – i rust!

 

 

Et tre – veldig høyt og rett…Ikke i rust dette da…hehe..

 

 

Sjarm <3

 

 

Sitroner og appelsiner

 

 

 

Lobelia tror jeg denne heter. Gammel og go i hvertfall. Liker du sånn og stenger og krims og krams i rust…? Må jo passe inn i hagen. Jeg vet bare ikke hvor jeg skal få dette til å passe inn hos meg. Har ikke akkurat sånn stil. Men for all del trenger nye impulser. Min hage er klassisk med gress og busker og trær! Hvis jeg kjøper en sånn rust-pinne til kr 1.000.- så vil den jo ikke synes en gang…Kanskje fint i små hager! Jeg vet rett og slett ikke. Men folk bruker mye penger på hage-greier for tiden. Jeg gjør jo ikke det! 🙂 Så har vel noe med å gjøre også…Men kan sikkert finne noe rust på turene mine og ta det med hjem! <3

 

God kveld!

18 kommentarer
    1. Det var mange fine blomsterbilder😃
      Men akkurat alle de rustne pyntesakene syns jeg ikke var så flotte. Tror jeg hadde gått for noe annet jeg i hvertfall….men smak og behag veit du😚

      1. Mye fint, veldig populært med rust og dyrt er det også…Men men sier som deg, smak behag. Må venne meg til det i hvertfall. Men har vel noe med kontraster å gjøre…det stygge mot det pene <3

    2. Så mange fine blomster! Det er stas… ! Så det skal være rust nå altså, vet ikke helt jeg…… er nok mer sånn smijernsdame trur jeg… hihi… 🙂 klem

    3. Vakkert. Savner drivhuset. Snufs,,, men sånn er det. Lobelia sådde jeg mye av, både vanlig og heng. Det var jo flere 1000 frø i en liten pose. 😊 lykke til 👏😊

      1. Tusen takk, jeg har jo ikke drivhus…Men har plass til det da. Men ville nok heller hatt et orangeri…Kose seg der inne med kaffe og kaker og lys om kvelden…og litt blomster <3 Klemmer…

    4. Jeg kunne sikkert funnet plass til litt rust i min hage, men jeg hadde ikke kjøpt rustne ting. Det hadde jeg nok funnet et helt annet sted – eller smurt litt eddik tror jeg det var på metall for å skape rust. Så noe slikt i et hage-program for en tid tilbake.

    5. Så myyyye vakkert du viser her. Nå fikk jeg lyst til å gå på hagesenteret! Rustsakene er så fine synes jeg, men som de koster? Jeg hadde lyst på noe sånt på terrassen, men mannen er ikke så glad i den rusten, det blir flekker mener han, så det får bli med tanken tror jeg. Men man kan jo aldri vite hva man finner på heller! 🙂 Ha en fin dag. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, veldig mye i blomster i år synes jeg.
        Men det rust-greiene er svindyrt. Så ikke aktuelt for meg. Men sikkert fint litt her og der…<3 skal lete etter noe på tur jeg…ha en fin kveld…klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg