Husk å spise riktig frokost i morgen da!

Før så var ikke noe snakk om 5 om dagen – da gikk man for en 1/2 appelsin eller et 1/2 eple..Kanskje fordi det var mange å dele på! 

 

Var man heldig å få med seg et eple til skolemat, så var det alltid rift om: “kan jeg får resten av epleskrotten”…Kunne tro jeg var steingammel, men det er jeg jo..også!

 

Når jeg sier 1 billett, så får man spørsmål tilbake  – voksen? Det er fordi de lurer på om jeg er pensjonist eller trygdet! Må bare ta det innover seg.. L I V E T!!! 🥰 Når jeg ser meg i speilet så ser jeg bare ei på 25 ca…

 

 

Husk – viktig å være seg selv – alle andre er opptatt ❤️

 

18 kommentarer
        1. Helmelk eller kulturmelk da, kanskje? Bør i alle fall ikke være melk rett fra kua, for den kan det være litt skum på i bøtta 😀

    1. For mange år siden skulle noen kollegaer av oss inn på et utested etter en tilstelling med jobben. Første mann var pur ung ferievikar, så vidt fylt 20 somre og måtte vise legitimasjon.
      Dette observerte ei litt lenger bak i flokken vår. Hun rotet i veska og fant frem førerkortet sitt så hun var klar hvis hun og skulle bli spurt etter “leg”.
      Jeg klarte ikke å dy meg og kommenterte. “Det er ingen øvre aldersgrense her…” (Hun var snart 60)

    2. Kostholdsrådene har stadig vekk skiftet. Jeg husker best den sirkelen med røde og grønne felter hvor alt som er godt var plassert på rødt.😱 Det kan jo hende de lurer på om du er under 16 år når du kjøper billett.🤗Sannelig godt man blir eldre og kan bestemme det meste selv.😊👍🏻

      1. De er stadig i forandring…Jeg tenker det er lurt å spise allsidig…
        Det er det jeg går for…
        16 år? Jada……..
        Bestemme selv er aldri dumt og man lærer noe hver eneste dag!
        Ha en fin kveld… 🙂

    3. Jeg er så glad i grøt med bær på og det spiser jeg hver morgen. Ellers prøver man å spise sunt og variert. Lite ute å spise, det er blitt så dyrt nå det meste. Nyt finværet. Her har det blåst og regnet masse. Ufyselig vær. Minner meg om høstvær. Klem

      1. Så kjedelig vær hos dere, nå har vi sommeren tilbake her og det er deilig.
        Dyrt med mat både hjemme og ute..Men jeg spiser en del ute altså, liker å se folk.
        Kos deg masse med kvelden, klem fra meg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg