Hus og Hjem – snart er det 17. mai

 

God lørdag her fra Hus og Hjem 🏠 Forrige innlegg kan dere lese om her Hus og hjem – søte skåler 

 

Moro å pynte litt til 17. mai – selv om du er alene og ikke skal ha noe selskap! Kjøpe litt stæsj eller finne det du har i skuffer og skap! Pynte dagen for seg selv og/eller andre 🇳🇴 Jeg kjøpte konfetti og lys og servietter på Nille! Det som dere ser lenger ned i innlegget. Resten har jeg fra tidligere år, og duken har jeg heklet og tredd i et bånd! Jeg flytter sikkert på ting og tang før 17. mai – men nå bare for å vise frem litt pynt! 

 

Ha en fredfull fin lørdag folkens 🇳🇴

 

🇳🇴

🇳🇴

🇳🇴

🇳🇴

🇳🇴

🇳🇴

12 kommentarer
      1. Ja, synes det… – en pose konfetti er billig og gjør litt ut av seg..
        Men sikkert ikke lurt, hvis man har hunder…Vet ikke om de tygger på sånt jeg.

    1. Litt bør man ha men ikke for mye. Hos de fleste har man vel mere julepynt i boden enn pynt til 7 mai. Men det er sikkert mange som har stresset med bunader og dresser i lang til. Rensa dressen min nylig men ikke med tanke på 17 mai. Kjekt at den er klar til neste begravelse. Var ute i dag og gikk i kortbukse noe som var deilig. Ha en fin dag.

      1. Ja, det er vel mest bunaden som fyller opp i skap tenker jeg. Med alt av tilbehør! Og flagg, masse flagg.. Kjøper jo noen nye hvert år! Liker å pynte hagen med flagg på 17. mai.

        Godt du har ordnet dress og bra sommeren har kommet til Drammen..
        Ha en riktig så fin kveld!

      1. Koselig med 17. mai og litt ekstra pynting denne dagen ja! Egentlig hele mai her hos meg er litt rødt og hvitt og blått!
        Duken er fin, jeg skal presse den litt ser jeg.
        Liker den godt! Tusen takk 🇳🇴

    2. Klart det må pyntes! Dette er lekkert…. jeg får jakte fram ting og se hva jeg skal supplere med! Får iallfall noen av ungene på frokost på 17.mai! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg