Hørselbloggen ønsker et Godt Nytt År

 

Hei dere der ute. Dere som hører vanlig eller har nedsatt hørsel i en eller annen form. Jeg har selv nedsatt hørsel. Det er kjedelig. Men får tenke postitivt! Jeg får ikke gjort noe annet. Slipper i hvert fall sov i ro. Her sover jeg som en stein. Selv om det meste av fyrverkeri smeller til himmelen. Noen ganger legger jeg meg kl: 2300 på Nyttårsaften også. Orker ikke sitte opp til midnatt. Trøtt om kvelden jeg. Etter alle disse gåturene mine for å samle energi! Til å komme gjennom dagen. Til å mestre dagen. Men når kvelden kommer så har jeg brent alt kruttet. Stuper i bingen! Og det er som regel før midnatt altså!

Her ble det skinkestek i dag. Deilig mat det. Og etterpå litt TV.  Kongen hadde en meget sterk tale. Jeg satt med gråten i halsen av de sterke ordene som preget talen og som han begynte med <3 om sorgen! 

Takker for følge her på hørselbloggen i 2019 og så prates vi/sees vi/”høres” vi i 2020 <3 Det blir sikkert et år med mange muligheter og masse turer i skog og mark! 

 

Fin kveld og Godt Nytt År! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg