Holwech Fiskeri – dette stedet var fantastisk

 

God kveld, i morgen kommer snøen. Ikke noe for meg, men får bare ta imot. Etter jobben i dag, spiste jeg i byen. Vært mye greier om dagen nå, så tenkte at jeg drar ut og tester et nytt sted. Hvorfor navnet? Fordi det er salg av fisk + gatenavnet så derfor overskriften. Utrolig flott sted, nesten som å være i utlandet. Her bestiller man mat ved disken og velger mellom noen få retter. Eller så kan man kjøpe med seg fisk hjem. Prisene var kjekke! 🙂

 

Det er jo en forretning så her stenger kjøkkenet tidlig. Ikke et sted man går ut på kvelden dette. Et dag sted! Kanskje vi kan kalle det “dagis” for oss som liker noe annet enn burger og pizza. 

 

cof_vivid

 

Du får kose deg med bildene. Bare veldig flott sted. Et sted jeg har savnet her i byen altså. 

 

 

Kunne kjøpe både vin og øl, men jeg hadde bil. Hadde jo vært på jobben 🙂

 

Åpnet for noen dager siden. Her skal det testes alt av retter. Helt klart <3 Ble litt forelsket i dette stedet jeg! Bestiller og betaler ved disken. Kvarter senere kommer maten. Og alt er betalt og bare til å gå når man er ferdig. Sånt liker jeg!

 

Klem Solliv

 

 

12 kommentarer
      1. Flott sted dette, men er helt nytt. Så kanskje det kommer en slik rett etterhvert 🙂 må vel prøve seg frem litt. Og skifter sikker meny innimellom også. Kjøpe med seg fisk og lage hjemme kommer også jeg til å gjøre! Elsker alt av dette 🙂

    1. Sånne steder liker jeg. Jeg leste det i avisen da de åpnet. Så gøy å se bilder derfra, da ble jeg enda mer fristet! Ha en fin kveld i snøen. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg