Hiv det du har i henda-sommeren

 

God morgen lørdag! Lørdagen er her…Ingen betydning når man har ferie egentlig. Da er det det greit at alle dager er hverdager. For man har jo fri uansett…Deilig med fri – jeg bare koser med med fri …Selv om været har vært veldig kjipt..Egentlig, kan aldri huske dårligere vær i en ferie. Vel har det vært regn, men nå er det masse regn og utrolig kjølig i lufta også. Det er sjelden. 10 grader morgen og kveld, kanskje under det også…Her om dagen da jeg hadde vært i Tønsberg og Åsgårdstrand og Moss så gikk jeg jo hjemover fra byen og hjem til meg. Det tar 45 minutter å gå..Sånn ca. 4 kilometer. Fingrene var helt stivfrosne i løpet av turen hjem..Uvant på en sommerkveld! 

 

Sola skinner ganske ok på morgenen..Du legger en plan og løpet av den turen det tar for å komme frem så har det styrtregnet og tordnet..Enda det var sol da jeg setter meg i bilen..Men jeg pakker alltid badetøy, samme hvor jeg drar..For plutselig er det et glimt av sol..Da er jeg ikke sen med å løpe til en strand…for 10 minutter velvære er virkelig bonus denne sommeren…Men været er det ingen som rår over..Heldigvis for det må jeg si! Men til uka så er det meldt litt høyere temp..Så får vi se, jeg overlever nok..Har pledd, te, nok garn..kjøpte litt i går også! Og bøker som roper på meg…….Men de har ikke ropt høyt nok! Og lønning har jeg fått og sikkert på salg på alt av sommerklær…shopping 💜Så dagene går og plattingene står fremdeles og venter på olje..Skal man olje så kan man ikke ha styrtregn altså! Vel…..

 

God sommer! 

8 kommentarer
    1. Ja du må bare nyte nå, selv om det ikke er den beste sommervarmen nei. Det er godt du har bøker som roper, nok garn og et lunt pledd.
      I dag har vi sol her, men foreløpig sitter jeg i skyggen med pledd over bena.
      Håper du får deg et bad i løpet av dagen❤

      1. Vi får nyte og kose oss så godt vi kan om vi er her eller der….Nok å finne på..Så er ikke det..Men jeg liker å slappe av på strand og ta et bad…Det synes jeg hører sommeren til…Klem.

    2. Uffda,, får håpe det letter og blir noen dager i ferien din 😀 Her er det i alle fall opphold og ganske så mye sol. Ligger og vaker rundt 14 grader. Men sur vind som er en smule plagsom. 😀 Men mye ute likevel 😀 Ha en flott lørdag..tvi.. tvi 😀 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg