heimen er godt å komme hjem til

 

 

God kveld igjen. Vært på jobb, hos mamma og så gått tur 🙂 Nå er det klementiner og te her. Lage meg noe mat senere 🙂 Nå  skal jeg slappe av litt og lese litt nyheter og et blad jeg fikk i posten. Liker å ha noe å ble i. Pusle litt med noe julegreier. Dagene går, men jeg prøver å hygge meg mest mulig. Ikke stresse til byen hele tida. Har noen gaver igjen. Så tar det i helgen tenker jeg <3 Butikkene er også åpne på søndager nå før jul! <3

 

 

Bilde fra Tv-kroken min. Ser ikke så mye TV da, men nyheter får jeg med meg. Tent litt lys nå. Blir litt koselig synes jeg! Tente Te-lys litt tidlig så de rekker å brenne ut før det blir en liten tur til kvelden igjen. 

 

Ønsker deg en fin kveld videre og KOS deg <3 

 

Klemmer fra Solliv

10 kommentarer

Siste innlegg