Hei Solveig! Har du mulighet til å ringe meg nå?

 

Det synes jeg faktisk var ekkelt å se på telefonen i morges. En melding på SMS fra en ukjent. Jeg så jeg hadde fått en sms og den var sendt Kl: 0157. Jeg har aldri på lyd på min telefon på natta så hadde ikke våknet. Men når jeg sjekker telefonen på morgenen så skjønte jeg ingenting. Jeg ble litt redd med det samme og tenkte kanskje det var en hjemmesykepleier eller noe som skulle ha tak i meg for mamma sin skyld. Etterpå tenkte jeg kanskje det var noen fra jobben. Jeg har ikke lagret alle nummer der.

 

Men så sjekket jeg tidspunkt og da skjønte jeg at det var noe rart. Jeg googlet nummeret og var et helt ukjent navn! Så sikkert en type som har sittet og kjedet seg og sendt sms på måfå…rundt eller bommet på et tall. Jeg synes ikke noe om det! Og jeg svarte ikke tilbake – hvem der? Det gadd jeg ikke! Likte det bare ikke! Men stusset på at sms var riktig tegnsatt….

 

Det skyer over litt…Kanskje sykle meg en tur etterpå!

30 kommentarer

Siste innlegg