Hei hei og ferden går til Halden

 

God ettermiddag der ute. Nå er det helgen for meg. Deilig. Blir sliten selv om jeg ikke jobber 100 %. Det å høre dårlig tar masse energi fra denne sjelen helt klart. Glass fra Praha preger bildet. Måtte jo bare ha et bilde til dette innlegget også. Og må man bare finne et motiv. Var i Praha for noen år siden og der er det billig altså. Utrolig mye fint å kjøpe med hjem. Håper jeg kommer ditt snart igjen. For det er et koselig sted å besøke. Men i dag skal jeg til Halden 🙂

 

Gledet meg lenge lenge..Skal på Melissa Horn konsert i Halden. Dette er noe jeg har sett frem til i hele vinter. Viktig å ha noe å glede seg til. Kjøpte billett for 1 år siden jeg. Og det har vært utsolgt lenge. Ikke vet jeg om de åpner opp for flere plasser. Men er det fullt så er det vel fullt. Så tar jeg buss til byen og tog til Halden og spiser middagen min der i dag før konserten. Jeg gleder meg stort! Så blir vel et par innlegg fra Halden i morgen tenker jeg…

Fin kveld til alle her inne. Og i dag rekker jeg ikke besøke alle rundt omkring på bloggen. Får nyte konsert og hygge. Alt gikk bra på jobben i dag også. Fikk gjennomslag for noe. Så egentlig veldig glad da jeg dro hjemover i dag. Men det skal jeg lage et eget innlegg på tenker jeg 🙂 #tillitsvalgt #melissahorn

 

Å våge er å miste fotfestet for en stund. Å ikke våge er å miste seg selv.

8 kommentarer
    1. Nå vet jeg at konserten ble bra 😀 Halden er fin, men det monumentet på “værste” som du har øverst der er også superflott

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg