Har Solliv vært en skygge i sommer?

 

God kvelden dere! 

 

Godt å være litt skygge og litt i bakgrunn noen ganger..Jeg har vel ikke vært dem som har blogget mest i sommer! Men har jo vært synlig mange andre steder, Facebook og Insta..Tatt meg tid til det. Artig det også, pleie litt vennskap på face…har jo mange venner der som ikke kommenterer bloggen! Men noen av dem er nok innom og leser litt… 🥰 Jeg har lest litt blogger, men ikke alle innlegg til de jeg pleier å være innom! Har i grunn ikke hatt tid, har levd livet utenfor bloggen i sommer..Så bloggen kom i skyggen!!! Helt ok det, sånn må det bli noen ganger! Sommeren er kort og hektisk og man vil jo så mye – se folk og titte rundt og være på noen turer! Jeg har hatt det bra, vært lykkelig i sommer ❤️ Og når lykken banker på så åpner man opp døra!

 

Solliv er sommermenneske, hun er glad i varme gode dager og være ved sjøen! Sykler jevnt og trutt til stranda…Det å bade er noe av det beste jeg vet! Det må man ta seg tid til, plutselig er sesongen over og da er det over! I går var det 22 grader i vannet her på øya, og i dag var det nok like varmt..Litt kjølig på land og regn i lufta, men ingen hindring det altså…Vannet er varmt og godt å svømme i! 

 

Etterhvert noe mat her i heimen, i dag blir det noe fra byen…til oss. Får se hva det blir, kanskje noe kinamat…smaker det altså! 🥰

 

Nyt kvelden venner…

 

14 kommentarer
    1. Godt å høre at du nyter sommeren!☀️☀️
      Det er uten tvil viktigst og når dere i tillegg har så fine badetemperaturer er det bare å kose seg max. Jeg har ikke turt å måle her. Den er neppe noe særlig over 10 grader tenker jeg.😅😂
      Nyt sommerkvelden!☀️🌸🦋

      1. Tusen takk, sommeren her på Kråkerøy har vært topp med fint vær og bading.
        Det gjør meg glad, hive seg på sykkelen og ta et bad eller tre…Godt for kropp og sjel..
        Deilig.
        Konserter og god mat ute – det hører med til sommeren..i kveld regner det litt, men går helt fint! 🙂
        🍒🍓Ønsker deg en fin kveld…

    2. Bra du har hatt fin sommer og kjenner deg lykkelig 😊Jeg synes ikke du har vært skygge her i sommer jeg, du har da vært innom en del på bloggen din, selv om ikke så mye som til vanlig 😊

      1. Tusen takk, synes været har vært strålende denne sommeren. Og jeg har badet masse,
        det gjør meg GLAD..elsker å plaske rundt i havet! Hehe…
        Kosa meg med god mat og konserter…Flott sommer! 🙂
        Slappet lit av med innlegg og det er deilig <3

    3. Høres ut som en fin sommer. Og jeg har jo fått med meg det meste på facebook tror jeg. 🙂
      Har enda ikke bada men dusje kan vi gjøre utendørs så og si daglig 😉😀

      1. Tusen takk, en flot sommer med masse fint vær og masse bading. Da blir jeg GLAD!
        Håper du rekker et bad før høsten da?
        Mye regn hos dere! Hm.. Klem…

    4. Godt du har kost deg og er lykkelig. Du har jo vært innom blogg en del, tror det er sunt for flere å logge litt av. Ikke tenke hele tiden på neste innlegg eller alle man burde lest og kommentert.

    5. Koselig bilde av deg..håper Pizzaen var god også om du bestillte det 🙂 Sommer er deilig , liker alle årstidene..men syns vinteren er lang.. Blogg og andre sosiale medier skal jo være gøy ..ikke noe man må.. Syns IG er en enkel måte å dele bilder på..så jeg er jo mest der, som du vet… Klem <3

      1. Tusen takk, koselig sted og blir nok en tur dit snart igjen. Jeg valgte kyllingsnadder, var godt.
        Vinteren er lang, kald og sur…verre for vært år egentlig…Men man må jo bare finne lyspunkter da
        også. I år har jeg bestemt meg for å spise mye ute i byen for å slå i hjel noen lange kvelder..
        Jeg liker å pusle ute vettu…meg hagen og sånn..Da blir vinteren kjedelig når man må være mye inne.
        ..
        IG er kjekt, lett å dele enkle bilder for meg også. Du har blitt avansert og helt rå der. Flink! Klem <3

      1. Vært litt stille i skogen her i blokka, ikke delt i grupper..Bare blogget litt…
        Kjekt det innimellom også….Men nå fikk du lest, hehe…..Klemmer og natta! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg