Haha – for en dag og tur det ble

 

God kveld på glatta! Her ligger biler og busser strødd. Like nede i veien her ved meg lå Oda i grøfta..Så venter du på maten. Så kanskje du må vente en god stund! Jeg har vært på tur i dag, hjem fra jobb..Skikkelig busstur! 45 minutter senere hjemme enn da jeg går! Straffer seg å være lat…Tenkte at i dag orket jeg ikke gå hjem fra jobb i 1,5 time i vind og kulde og holke og is og snø! Meeeeeeen bare surr med bussene og forsinket over hela fjæla..Så hadde vært mye kjekkere å gå i grunn..Enn å stå rolig å vente på bussen..Det er kaldt det! 

 

Så da ble dette mitt bidrag til tur – BUSSTUR! ALTSÅ TO BUSSTURER! FRODITHS JANUAR LEK

 

🌸

 

 

18 kommentarer
    1. For en herlig tolking av begrepet 😀 Selv om jeg skjønner det var skikkelig kjipt å stå og vente. Det er mye venting og surr her også. Gruer meg til helga, da blir det verre 😮

    2. Alt jeg ser og hører for tiden er jo helt vanvittig!! Fint du kom deg trygt hjem, greit å ha mat i skapet og ikke vente på Oda 🤪🐰

      1. Takk, hjem kom jeg til slutt…Helt vanvittig kjør nå på de glatte veiene..Og folk ser ikke hva som er vei eller grøft.
        Her er mat nok etter jul..spiser meg ut av alt jeg og trenger ikke handle på lenge.

    3. En tur er en tur. Men det var guffent og gå i dag. Skrev før i dag at jeg hadde gått 5-6km i dag. Men det var nok litt over 10 km. Håper du har flere turer foran deg på beina. Ha en fin kveld.

      1. Takker, fikk en flott tur til jobb i dag da. Det med buss og glatte veier – funker ikke.
        Herlig tur for deg..Ja, skal titte på det…God fin kveld da.

    4. Hahaha, for no styr! Alt er bare kaos når føret slår seg vrangt! Her kom tirsdagsavisa idag…. og søppelmannen har ikke vært her idag likevel……….. det snør og føyker og grrrrr……..! Jaja, godt du kom deg hjem til slutt – klem <3

      1. Hehe, egentlig ble hele hjemreisen surr fra A til Å…Men sånn er det…
        Bussene kjører i grøfta som fluer..og elbusser er ikke egnet til kalde dager.
        Men best å gå! Det fikk jeg svaret på i dag. Gikk til jobben, kaldt men greit å gå..
        Så mye surr hos deg også da! Hm…
        God klem..

      1. God morgen… Ja nå er det snart ut å gå.. Så får vi se hvordan hjemturen blir i dag. Men det viktigste er å komme til jobb i rett tid 🌟🌟

      1. Takk.. Litt av et vær og føre.. Men må komme meg av gårde å gå denne morgenen også.. Håper det er enklere å komme seg hjem i dag… I går var det nesten håpløst.. ❄️❄️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg