Gyllene Tider i Fredrikstad 2023 – Hux Flux

 

Det er mange måter å gå på konsert på! 

 

Noen går på festival for å skravle hele kvelden, gjerne med naboen. Noen går på festival for å få anledning til å drikke øl. Noen går for å drikke mengder med øl. Noen går for å bli fulle. Noen for å danse. Noen for å kle seg ut. Noen for å følge bandet sitt på alle konserter. Osv…Dere skjønner. Det er mange måter å gå på konsert på….

 

Min måte er enkel, komme tidlig..Finne en god plass. Nyte stemningen og nyte herlige artister..Som gir meg en god opplevelse som jeg tar med i minneboka mi..

 

Gyllene Tider leverte en utrolig bra konsert. Fengende musikk og for et tempo..Per Gessle med sin fantastiske stemme – ja en av de aller beste opplevelsene mine altså. Dette var moro – storkosa meg.  Og når de avslutter med Sommartider, Det är over nu, Gå og Fiska og Når två blir en…Ja, for en levering av fengende låter. Folk har fått det dem kom for! Sommeren er reddet, stemningen var til å ta å føle på og det var en varm vakker fin sommerkveld i midten av august..Det klaffet lissom alt..og siste låt “Når alle vännerna gått hem”. Da var det mektig opplevelse..man er nesten i en annen verden..Det er mørkt, det er tett med folk – 10.000 tett sammen og folk synger.

 

Gyllene Tider har vært på turne og hadde bare en stopp i Norge, det var på lille Kråkerøy…❤️

 

 

14 kommentarer
    1. Det var interessant å lese om hvordan du ønsker en god konsertopplevelse 😊 Jeg er som deg at jeg ønsker å nyte stemningen og stå en god plass, og det handler jo om å skape gode minner for senere i livet.

      Ønsker deg en superfin tirsdags kveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk, veldig flott konsert og stor opplevelse. Dette var moro å oppleve.
        Viktig å nyte øyeblikket der og da. Prate med naboen kan man gjøre et annet sted.

    2. Så stor stas at de kom til deg og Kråkerøy👍 Jeg er nok samme type publikum som deg. Når man først er på konsert må man høre og se på artistene. Vise dem respekt. Dårlig gjort å bråke og rølpe. De folka kan gå andre steder.

      1. Stas altså, tenk at de ville ha konserten her da. Så gøy.
        Preke med naboen gjør du i nabolaget eller på en pub. Dessverre var det en del av det skjønte jeg.
        Og fyll…Sånt synes jeg bare er trist. Men det finnes overalt der det samles mye folk .

    3. Har aldri vært på festival, men denne som du var på nå kunne jeg ha tenkt å vært på. Fantastisk musikk. Hører nå på gruppa via Spotify.
      Man er jo på festival for å nyte musikken, ikke prate med naboen eller drikke seg full. Det var bra for deg at de valgte Kråkerøy. Klem

      1. Veldig artig altså, det blir jo nesten nabotreff når en konsert holdes på Kråkerøy.
        Alle er med noen og man kjenner jo mange. Men praten kan man vel ta på veranda i nabolaget tenker jeg og
        fyll er bare trist. Det koster jo nesten 1.000 for en billett, så er jo bortkastet hvis man ikke husker en dritt.
        Artig at du hører på Gyllene tider da. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg