gult er ganske kult og søndagen er snart over

 

God kveld. Sitter her og prøver å puste med magen. Her er det jo folk i huset nå og jeg er ikke ensom. Det er bra! Jeg har gått 2 turer og vært på en søndagsåpen matbutikk og etter dette besøkt mamma. Har funnet at ut at det er jeg i familien som følger opp mamma i disse tider med besøk. Det vil si korte besøk med avstand. Rett og slett bare følge opp med matlevering…Alle kan ikke fly ned dørmatta der nå. De andre ringer. Ellers så er jeg stort sett i grytene og i oppvasken! Mat må man ha 🙂

 

Tent litt lys her nå, og dratt frem strikketøyet. Strikker sjelden på dagtid jeg. Det er lissom noe man gjør når kvelden kommer. Er bare skrudd sammen slik. Jeg har fortsatt ferie og må jo bare slappe av så godt jeg kan også. Når hverdagen begynner igjen så blir det mer stress. Vet jo ikke helt hvordan dagene mine blir på jobben utover. Jeg kan ikke ha hjemmekontor! Men det får jeg sikkert mer beskjed om etterhvert.

 

En ting som alle burde nå er lese litt kokebøker og lage noe nytt! For nå må det lages mat i heimen hver eneste dag! Så greit å kanskje variere litt 🙂 Være litt kreativ og la ting koke både lenge og vel. For det har man jo tid til nå. Ingenting som haster, for vi må ikke løpe ut den døra i fritida vår..Nå man finne en god bok og finne roen. Og den gode boka kan jo virkelig være en kokebok eller 10. Jeg har huset fullt av kokebøker….<3 

 

Lag mat med omsorg.

12 kommentarer
    1. Kjempefint og nydelig bilde med duft av vår 🙂

      Høres ut som du har mye koselige ting å sysle med 🙂

      Akkurat nå sitter jeg og koser meg med Farmen og strikking. Avslappende søndagskveld 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Kokebøker var et smart forslag😃

      Jeg har en gammel en . Helt fra jeg gikk på husstell-skole. Og en nyere en av Fedon Lindberg . Kanskje jeg burde se igjennom dem begge to🤔 Takk for tips.
      Kos deg med folk i huset og grytene dine♥️

    3. Herlig vårfølelse i bildene. Fint at du finner nok å sysselsette deg med, og at du ikke er helt alene. Har ikke tenkt på å lese kokebøker, men har nok annet å lese foreløpig. Takk for tipset! 🙂 Ønsker deg en god mandag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg