grana på plass på torvet

 

En skikkelig stor flott Edelgran, mener jeg leste at den kommer fra en hage i distriktet her! Da skygger ikke dette treet noe mer for sola i hvertfall, og får heller skinne litt her i byen! Får håpe det er tjora godt fast slik at ikke stormen tar det! 

 

Jeg gikk gjennom byen rett fra jobben i dag og fikk handlet noen julegaver. I år er jeg litt sånn, så fort jeg får en plan i hodet, så prøver jeg å få det i hus! Men håper jo på mange fine turer til byen før jul i år, i fjor var det jo munnbind over det hele her og vanskelig å finne julestemning i butikker da altså! ❤️ Satser på julen 2021 at det blir en fin tid før jul og i julen! Stresse minst mulig tenker jeg og bare nyte i stedet! Ikke noe å stresse etter her hjemme egentlig! Bake 7 slag og sånn gidder jeg ikke, i fjor ble det nesten ikke spist noen kaker i det hele tatt. Går heller mer brus og snacks og sjokolade, tenker jeg. 

 

Men når man ser dette digre treet så blir man minnet på at julen 2021 nærmer seg altså..❤️❤️ Det var det som var poenget med dette innlegget her! Var lissom ikke noe skjult agenda mellom linjene….

 

#julen2021

 

18 kommentarer
    1. Jeg gleder meg til jula 21. Den var litt amputert i fjor Jeg starter juleforberedelser på torsdag, tenker jeg . I år skal jeg virkelig lage jul og det gleder jeg meg til.

      1. Ja, jula i fjor ble litt rar og annerledes..
        Herlig, gleder meg til å følge deg med dine sysler frem til jul!
        Bare til å nyte – hus og hjem og familie og finne gode stunder og være kreativ..Jul er kos!

    2. Fint juletre på plass.
      Litt baking må til før jul. Vi er en kakeglad familie.
      Nå skal det pyntes ferdig til advent. Gjorde en del forrige helg siden jeg var usikker på hvordan formen ble etter første cg dose i går. Foreløpig går det forbausende bra.
      Mener ikke å belemre dere så mye med denne kreften min. Men det blir sagt at det er viktig å være åpen og snakke om det.
      Føler jo at jeg «kjenner» deg litt.

      1. Tusen takk! Treet var nydelig. Så bra du har fått ordnet og stellet til advent.
        Skal pusle litt i helgen tenker jeg. Blir nok bakt litt her også, men kommer ikke til
        å stresse med det. Det blir hvis jeg har lyst. Liker å bake jeg, men blir spist lite kaker her.

        Bra det går greit med deg videre, jeg liker at dere som ikke har blogg selv deler
        livet slik det er og skriver om det slik. Da blir det fin kommunikasjon her inne. Viktig å være åpen
        og snakke om ting med venner og bekjente synes jeg. Da blir man også mer kjent med andre mennesker og føler omsorg og empati.
        Ønsker deg en god kveld og klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg