Godt nytt år fra Solliv – takk

 

Siste dagen dette året. Gått en tur nå, det snødde! Blir kaldt av våt snø! Gikk til elva og hjem igjen. Blir vel en tur til i dag! Blir stille og rolig her. Ingen fest, med masse folk. Det hadde det ikke blitt uten Covid heller. Jeg er virkelig aldri på nyttårsfest – der føler jeg meg ikke hjemme! Siste dagen i året er alltid en dag jeg liker å slappe av. Da finner jeg roen og gode tanker! Finner noe på TV og bare slapper av! Nyttårsaften er aldri en dag med stress.

 

Glad for alle som er innom og leser bloggen min. Det varmer en gammel skrott og gjør at jeg synes det er gøy å blogge! Det tar jo litt tid, først skal man gå alle turene også da…hehe! Neda, er ikke bare en turblogg  – er egentlig en hørselblogg med litt mat, tur og strikk..Livet ❤️ og livet mitt har vært litt tøffere i dette året. Dårlig hørsel og avstander og masker, og litt mer ensomt! Men jeg gjør som alle andre henger med på dugnaden! Det kommer til å bli bedre, tror jeg, men ikke helt som før! 

 

 

Turdronningen!  

 

 

Tok bilder med forskjellig bakgrunn!

 

 

Jeg savner å dra til Kreta og være på stranda der! Men har kost meg her hjemme i 2020 også og badet masse! Det er noe jeg elsker mest her i livet, svømme rundt i sjøen. Være fri…

 

 

Men du/deg/dere:

 

Godt Nytt År!

 

Det har vært gøy å henge med dere alle i 2020…

 

 

 

14 kommentarer
    1. Godt nyttår til deg, Solveig 🙂

      Takk for det gamle og velkomment det nye!

      Vi er heldige som liker å gå turene våre – om de er lange eller korte 🙂

      klem

    2. Tusen takk – og takk det sammen, Solveig! Er så gla jeg har blitt kjent med deg! Nå gønner vi på i det nye året – det kan jo bare gå oppover! Kos deg i kveld! Klemmer <3

    3. god nytt år ,vi feirer ikke vi heller ,stille og rolig med meg og mannen ,og det er hlet greit ,ser på tv,følger med på den tragiske tragedien med ras,mennesker som er savnet ,det er sårt selv om jeg ikke kjenner noen der ,

      1. Tusen takk og det samme. Stille og rolig her! Veldig trist og tragisk – det tar så langt tid. Håper på gode nyheter, men det ebber ut. Trist. Hunden som ble reddet var et lyspunkt!

    4. Godt Nytt År til deg Solliv.
      Har glede av å følge deg hver dag.
      Skulle ønske jeg var like flink til å gå tur, men du inspirerer ihvertfall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg