Godt Nytt år 2023 – takker for det gamle året

 

Godt nytt år – venner! 💙

 

Til alle av dere: Venner, familie, bekjente, lesere av bloggen, kolleger – ja alle og enhver altså! 

 

Jeg tenker at hver og en av oss får være stjerna i vårt eget liv! La den skinne litt, pusse på den og få frem gløden! La året 2023 være det året DU glitrer..Skal man være det medmenneske, så må man begynne hos seg selv. Du må være hjemme og tilstede i ditt hode, sinn og kropp! Hvis du ikke selv er hjemme, hvordan skal man da få kontakt med andre mennesker! 

 

Bli din egen stjerne! Du er unik og vis det! 🌟

 

Solliv takker for alle vakre lesere i 2022 – håper du følger med meg inn i 2023 også ❤️ Og hvis du lurte så er dette et foto jeg tok av Domkirken i Oslo før jul! Synes det var så fint motiv og jeg tenkte jeg ville ha det som hilsen her på bloggen! Igjen så må jeg si, takk for 2022 og velkommen tilbake i 2023…Ta vare på deg selv og andre..gode menneske! 

 

 

GODT NYTT ÅR!

22 kommentarer

Siste innlegg