Godt å se at våren er på vei

 

Krokus er vakker! Fine i alle fargene, og jeg liker vel best den sterke lilla! Fredrikstad er jo “kokus-byen” – her har mange frivillige satt ned løk år etter år! Og resultat er jo så flott. Litt tidlig enda, så det fra ferja i dag at nå er jeg snart klar for å ta bilder av årets krokus langs elva. Men nøyde meg med Gamlebyen i dag, gikk gjennom her og da fant jeg disse! Du finner også flere innlegg her: Når krokusen blomstrer – da er det vår og Bildedryss fra Isegran i finværet 

 

Flotte blomster jeg blir glad av i hvertfall! Synes det er trist når høsten kommer og alle blomstene forsvinner og da går jeg hele vinteren og lengter etter ny vår og ny blomstring..Godt å ha noe glede seg til tenker jeg 🥰 små gleder blir store gleder og er viktigere enn noen gang! 

 

 

Vet ikke om dere har vært på Månefestivalen i Gamlebyen jeg..Det er en festival som pleier å være i juli! Fredag, lørdag og søndag…To år uten, men nå er vi tilbake! Men dette er eplehagen som pleier å være åpen under konsertene..og her toalettene pleier å være..kjekt med gjødsel tenker jeg, gullvann er jo supert…Gleder meg til å ta meg en tur til lsegran og langs elva for å finne flere krokus..Det ble ikke dag, men det kommer og jeg vil at dem skal være i full blomst! 🥰

 

Jeg bare elsker blomster! Særlig i naturen..alt fra hestehov til blåklokker, et mangfold og farger og helt unikt hver eneste en..Du er også unik – ikke glem det ❤️ En ekstra hilsen og klem til AUDMARIT

 

Lete etter vår og gleder – det gir meg masse!

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg