God morgen, pinse og dundrende hodepine

 

God dag venner, håper det blir bedre. Dundrende hopepine og jeg har ikke drukket alkohol. To kopper grønn te i går kveld! Men det pleier jeg å tåle! Nei, er nok hørselen eller ikke hørselen som har skylda!Hele uka var jo et slit med å høre. Og da våknet jeg rett og slett fyllesyk i dag. Men jeg pøser på med kaffe og frisk luft. Så går det seg vel til…

Når jeg kvikner til skal jeg være ute og kose meg her hjemme. Det er meldt regn igjen…Men enn så lenge frokost og masse bøtter med kaffe! Så sier jeg tvi tvi og håper snart jeg er i form igjen…

Litt bedre nå faktisk! Satt ute med en kaffekopp, deilig å nyte fred og ro! 🙂

 

ØNSKER DEG GOD PINSE OG AFTEN!

@solliv

16 kommentarer
      1. Tusen takk, henger nok sammen med slitet med å høre hele uka. For det har vært en helt grusom uke. Men jeg har holdt ut på jobben. Men tungt for alle parter…Så får håpe det er lys i tunellen nå….

    1. Hoff og hoff,, du er ille plaget. Bank i bordet,, jeg husker ikke sist jeg hadde hodepine. Håper det letter og dagen blir god. Nå er det jo pinse og masse fridager. Klem fra meg 🙂

      1. Tusen takk. Jeg er fryktelig plaget av det hørselgreiene. Min eldste bror hører jo også dårlig. Men ikke slike plager han. Som jeg vet om i hvertfall. Men har hører også mye bedre enn meg. Jeg har meget redusert hørsel.

    2. Håper det kommer seg veldig snart ♥ Du burde nok tatt turen til legen selv om du har ferie. Det er jo ikke godt å gå sånn som du har det.
      Gode klemmer og god bedring til deg ♥

      1. Takk, håper det gir seg…litt bedre med hodepine nå. Så følger meg. Men er nok skikkelig spenningshodepine som kommer av hørselstapet….Takk for gode tanker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg