God morgen og opp og frem

 

God morgen….Titte opp og frem er lurt noen ganger. Det er lørdag og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kanskje bare lande litt. Det er svært hektisk på jobb om dagen. Og tidligere i uka var det seminar. På slutten av uka hadde jeg planlagt Oslo-tur men helt umulig å presse inn dette. Gidder ikke dra innover til Oslo sene ettermiddager og komme frem i mørket. Det er ikke gøy. I dag er det regn her og i Oslo. Gidder heller ikke dra innover der i øs pøs. Drasse på paraply og poser og sånn…Hadde det vært sol i dag hadde jeg tatt buss inn på formiddagen! Enn så lenge så blir det kaffe og hygge her hjemme. Koser meg hjemme jeg altså og har 3000 ting å gjøre. Så jeg tar rett og slett kaffe og frokost og dusj og så tar jeg det derfra……:-)

 

Kos deg med kaffe og lørdag…

4 kommentarer
    1. God morgen. Her er det snø. Jeg er ferdig med en rask frokost, snart skal jeg ut i slaps og snø og kjøre.
      Så har jeg planer om å få unna litt husarbeid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg