God morgen og nå er det høst i lufta

 

God lørdag…Ute er det vær….skikkelig vær! Men i går var jeg på tur og været var ganske fint. Bra jeg ikke ventet til i dag! Skal skrive om turen i andre innlegg, men nå bare noen motiver som jeg forbinder med høst! 

 

 

Løvet som faller er høst for meg. Løv i gylne toner! Ikke så mye høst her i Fredrikstad enda, men kommer plutselig når det er et slik rufsevær som i dag! 

 

 

Ingen tvil det er er høst!

 

Sitter her med litt kaffe og slapper av. Var på farta i hele går! Så i dag pusle litt her hjemme tenker jeg! Deilig det da. Ta litt rengjøring og hygge meg. Tur blir det + en liten tur på butikken. Noen større planer har jeg ikke akkurat! Så ønsker deg en fin morgen/formiddag…..

 

H Ø T

 

 

14 kommentarer
      1. Det var en enorm bruktbutikk i Bogstadveien og mange ting var utstilt på utsiden. Jeg gikk ikke inn. For jeg var tissetrengt og måtte fine meg et sted å gå på toalettet…nede i gata fant jeg en kafe og toalett…

    1. Høsten er i gang ja. Her har det vært dårlig vær mesteparten av uken, men i skrivende stund er det sol og pent. Håper det varer litt 🙂
      Ruskevær setter fart i løvfallet. Så her gjelder det å nyte alt i mellom 🙂
      God lørdag ♥ Klem

      1. God formiddag. Litt av et ruskevær her i dag altså….mye og kald vind. Ikke deilig i det hele tatt..håper på litt varmere dager til uka! 🙂 God klem…

    2. God formiddag 😀 Javisst er det høst, og lønna gulner – men veldig sakte. Men ser ut til å bli opphold og kanskje et streif av sol i dag 😀 Nyt dagen.. klem 😀

      1. God kveld ble det nå! Høsten har virkelig banket på og gått inn døra og opp trappa nå! Hm….
        Vi får håpe på litt sol til uka! Hygg deg og nyt kvelden…

    3. Skikkelig flotte bilder – spesielt det øverste! Jeg har også tatt løvbilder idag…. kommer etterhvert, hehe! Ikke så uvanlig at vi tenker litt likt…..:! 🙂

      1. Tusen takk, den trappa med løv var fin! Helt naturlig ikke raket sammen for å lage bilde! Vi tenker mye likt og det er sååååå koselig. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg