God morgen og innkjøp til høsten

 

God morgen…Jeg har tatt meg noen dager fri! Ikke tatt da, men søkt og fått 2 fridager fra jobben. Jeg hadde fire igjen dette året. Nå blir det en liten høstferie for meg. Hadde tenkt meg overnatting i Oslo, men det frister ikke å overnatte der nå. Men dagsturer går fint. Og ikke bruke trikk eller T-bane i Oslo. Men ser an været litt..Skikkelig drittvær i dag altså både her i Fredrikstad og Oslo! Kanskje finere i morgen. Men skal kose meg her hjemme og sånn jeg. Elsker å ha fri……Handlet gummistøvler i går! Likte dem og fine på bena. Gode å gå i.

 

 

Nye sko må til når høsten banker på! Har 2 par jeg pleier å gå med, de er modne for 0 turer nå..blir sånn hjemme-i-hagen-sko heretter! 

 

 

Så da har litt å ha på meg i hvertfall. Kjøper jo sjelden noe til meg selv. Men nå er jeg litt i siget merker jeg. Og jeg er på tur hver dag så trenger utstyr rett og slett! 

 

God torsdag!

6 kommentarer
    1. Flottanes støvler og fine sko! Noen ganger må vi bare ha noe nytt! Jeg har kjøpt meg en ny bukse idag – skal tåle 15000 regn…. får håpe det, hihi… klem <3

      1. Tusen takk, det trengte jeg virkelig…Så spennende med den buksa da! Den blir nok kjekk på alle disse turene i øs pøs….God klem.

      1. Ja, jeg måtte virkelig ha noen nye sko nå! De andre var helt utslitte! Ja – tenkte bare å dra inn og besøke sønn min. Har bursdag i dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg