God morgen med en klokkebusk i solnedgang

 

Tidlig våken jeg…før 0500 er ikke greit. Men sånn var det. Klin umulig å sove mer…Altfor varmt på soverommet og lyset kommer inn. Gjorde en feil i går kveld. Skulle ha tatt en skikkelig gjennomlufting av soverommet før jeg la meg. Men det ble ikke gjort. Vindu åpent hele tida altså, men dører må åpnes. Og da jeg hadde lagt meg ville ikke ligge med åpen dør…sånn ble det 🙂 Plutselig ble det kjempevarmt igjen. Var ute og spiste middag med noen folk i går. Skal skrive om i et senere innlegg..

 

Men her et lite innlegg for å levere et blogginnlegg på morgenen. For det rekker jeg sjelden. Kan gjøre ferdig på kvelden da, men liker best å skrive å dele innlegg i det jeg skriver. Ikke sette på klokkeslett når det skal ut! Først skal jeg på jobb så blir det vel et bad senere på dagen. I går da jeg badet var det skikkelig fin temp i vannet. Deilig…Jeg elsker jo å bade!

 

Skulle hatt både hytte og båt, men dessverre har jeg ikke det…Men står på ønskelisten…hehe…Viktig med mål og ting å spare til. Men hadde jeg vært 100 % klar for hytte i dag. Så hadde jeg nok greit å få det til med sparepenger + et lån. For det å låne penger i dag er jo som å vinne penger i lotto. Renta er meget lav..Og innskudd i banken nå er nesten på 0,00 %….Behøver ikke være rakettforsker får å skjønne det..At det er tap..Det blir på en måte oppbevaring i stedet for å ha penger i madrassen..Og der er det jo liten rente! Bare  🙂 midd…..  Huset mitt har også en stor verdi. Selger jeg huset mitt hadde jeg hatt råd til 2 hytter…Men elsker huset mitt over alt på jord. En død ting ja, vel…Men for meg så er et sted jeg koser meg og senker skuldrene og trives. Fantastiske naboer overalt..Det er også gull…! Tja, da ble det noen tanker om litt forskjellig….Helt ok det!

 

 

 

Så da ønsker jeg deg en fin dag! 

 

10 kommentarer
    1. god morgen ,ja det blir fort varme netter ,vi er heldige for her dukker jo ikke solen opp over fjella før kl har pasert 9 og på vårt hus forsvinner den kl 17.30 ca ,så inne i huset er det alltid svalt :=)
      Klokkebusken din er nydelig,jeg sa att jeg også hadde en,det har jeg den er rød med større klokker ,men fortsatt i knopp.Jeg har en som likner på din,den har små rosa blomster,også den er i knopp men det er fagerbusk :=) og den er stor ,bare ikke fult så stor som din :=) hytte er ok ,men det er i huset vårt vi bor så hus må en ha ja helt klart

      1. Tusen takk, den er virkelig stor og flott.
        Varmt om natta nå og jeg må lufte skikkelig i kveld…
        Hus må man ha….trives med det 🙂 Men lov å drømme litt…<3

    2. Skjønner godt at du trives i huset ditt ♥ Og hytte er jo både penger, ikke bare idet den blir kjøpt, men også i vedlikehold osv. Men herlig er det jo.
      Jeg ønsker meg ikke hytte. Kan reise på broren min sin hytte, som kunne ha vært min også hvis jeg ikke hadde takket nei. Jeg kunne ønske meg en ferieleilighet eller hus i den varme delen av USA f.eks. Men…..formen er for dårlig til å ha så mange eiendommer, så jeg nyter tilværelsen i leiligheten min i Sandnes 😀
      Ha en herlig soldag fine Solliv ♥

      1. Tusen takk, ja koster å eie hytte. Men ønsker meg det masse….en dag….
        Skjønner ønsket ditt…høres deilig ut. Heldig du som har din bror med hytte! Klem..

    3. Har på ei vifte på soverommet vi..kjøpte den sommeren for to år siden da det var sååååå varmt.. Den hjelper en del den heldigvis 🙂 Busken var jo helt nydelig..og så fint du trives i huset ditt.. du bor jo fint til også med mulighet for å gå fine turer .. God helg <3

      1. I natt var det fryktelig varmt ja….Men hjelper å lufte skikkelig før leggetid. Busken er fin og huset er fint for meg….Så da er det fint vet du…. 🙂 God helg – klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg