God morgen, jeg må jo holde liv i denne bloggen..

 

God morgen, titter innom igjen. For jeg må jo holde liv i denne bloggen og da må man jo dele bilder og tekst og sånn. Det er slutt på husmorferien og er tilbake på jobb. Full fart der nå og rekker nok ikke innom bloggen før sent på dagen. Man vil jo gjere bli sett her inne og morgeninnlegg er bra besøkt. Tenker at folk åpner bloggen litt til kaffen hjemme før man gjør andre ting. Sånn er jeg i hvertfall. Der andre tar kaffe og røyk. Så tar jeg kaffe og blogg. Er ikke det fin rutine da? Her regner det igjen da. Det er september og sånn er det..Høst..

 

Bildet er fra en meksikansk restaurant i Kristiansand. Denne lå helt nede ved Fiskebrygga. Litt feil sted spør du meg. Men jeg tittet inn og masse folk som spiste Nachos og Taco – hvor det var fisk på alle kanter. Hm.. Det viser igjen hvor forskjellig vi mennesker er 🙂

 

Kos deg med dagen da, her må det fylles opp litt i kjøleskap etterhvert. Temmelig tomt. Men sånn er det når man har vært på FERIE!

 

P.S. Fant denne elgen nede ved terminalen på kaia.

 

13 kommentarer
    1. Du er jo kjempeflink å blogge du…jeg beundrer det ♥ Og jeg er enig med deg, en morgenstund med blogg er fin måte å våkne opp på. I det siste har jeg ikke hatt det sånn. Jeg har heller tatt koppen med meg ut og sittet på terrassen litt. Og så blir det blogg etterpå. Jeg skal jo ikke på jobb så da har jeg av og til tid til det. Trenger lang tid om morgenen til mine ritualer 🙂
      Sikkert fint med litt kjøtt iblant all fisken også. Ikke alle er like gira på fisk. Fint med et alternativ da 🙂 Jeg skal selv servere fisk til middag i dag. Og det gleder jeg meg til.
      Ønsker deg en herlig dag videre ♥

      1. Tusen takk – sant det. Noen vil jo ha annet en kjøtt. Men likevel være ved havet. Jeg prøver så godt jeg kan å henge med på denne blogginga 🙂 Jeg rekker ikke med kaffen på morgenen men kaffe får jeg til..Takk til deg og fin kveld.

    2. Klart du må holde liv i bloggen,, prøver så godt jeg kan jeg også. Selv om man er sykepleier på full tid. Har jo masse på korfronten fremover også,, så det kan bli en smule hektisk 😀 Lykke til med jobbedager 😀 Og kaffe&blogg

      1. Ja, var malt på en container nede ved cruisekaia. Så første turistene ser. Ja det har jeg skjønt. Du skriver om morran og leser om kvelden. Noen ganger rekker jeg ditt innlegg før jeg må haste avgårde andre ganger ikke. Klemmer.

    3. Kaffe og blogg er definitivt bedre enn kaffe og røyk. 😉Både blogg og røyk er vanedannende, men blogging er stort sett bra for helsa. I alle fall så lenge en ikke blir sittende foran pc-en i alle ledige stunder. Jeg har aldri vært på Bølgen og Moi sjøl om det lå en restaurant rett ved der jeg bodde før jeg flyttet hit.😊

    4. Ikke sant, blogg er bedre for helsa og sosialt. Man blir jo kjent med folk og det gir meg masse. Bølgen & Moi ligger der så kanskje en gang. Men myyye folk er ikke jeg glad i. Nei, må jo gjøre andre ting enn å sitte foran dataen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg