God morgen fredag – det er sommer – det er juni – det er sol

 

God morgen! Det er fredag og sol…Deilig, skal sette meg ut på trappa med en kaffekopp! Kunne ligget litt til i dag, men hodet verket..litt sånn tendens til migrene for tiden..Den kommer snikende på natta og jeg våkner at det dunker i hodet! 

 

Så pøser på med en espressokaffe,  det kan være redningen noen ganger! Kaffe kurerer gruff vet dere! Migrenen kommer ikke av alkohol, drakk et glass øl i går, men det var alkoholfritt..Men hodepine/migrene kommer og går, særlig når man jobber. Jeg er bedre i ferier! Men som sagt jeg satser på kaffe!!!

 

Ser ut som en virkelig flott sommerdag i dag, det er deilig! Vi snakker JUNI og JUNI er SOMMER! Lyse kvelder og behagelig temp, på morgenen…Jeg er sommermenneske, elsker å være ute fra morgen til kveld…Jeg tenker det er nå man skulle vært ansatt i parkvesenet eller vært gartner eller noe! 💚 Ønsker dere alle en fin dag med mening! Kos dere….

 

 

💚 J 💚 U 💚 N 💚 I 💚

14 kommentarer
    1. Uff trasig med migrene..
      Forresten; GRATULERER MED OVERSTÅTT DAG! 😀
      Vakre blomster du hadde der 🙂
      Juni er sommer!
      Men, her er det skodde langt ned over ørene og det regner….
      Men, det er juni og det er sommer 😀
      klem og gode ønsker for fredagen <3

      1. Tusen takk for koselig hilsen, koselig med bursdager! <3
        Migrene er ikke koselig, og det kommer og går ofte her hos meg dessverre.
        Juni er flott, det er sommer og sommeren må vi nyte!
        Ha en strålende dag, håper sola kommer straks til dere! Klem… 💜

    2. god morgen ,migrene høres ikke godt ut ,håper det slipper taket fort ,sol hørtes deilig ut her ligger tåken lavt og det er vått ute ,det er småyr i luften men det er sommer så får vi vel sol igjen vi også en dag :=)ha en fin dag da

      1. Tusen takk, det er dessverre en av bivirkningene med å bruke høreapparater.
        Blir for mye støy i hodet rett og slett…men er grusomt, for hodet banker så fælt
        at er vondt å ligge! Man blir kvalm og uvel..
        Men nå håper jeg at jeg har tatt brodden av denne…
        Ha en fin dag og så kommer sikkert sol hos dere også!

    3. Uff, ja jeg kjenner til det med migrene! Hos meg kan det dukke opp om jeg har fått i meg for lite væske/vann dagen før. Evt. spist for lite eller gått for lenge sulten. Håper det blir bedre innen kvelden! Her har det regnet i hele dag, men iflg. yr.no skal det bli sol framover. ☀️

      1. Ikke sant, det skjer. Man må spise og drikke det kroppen trenger og jeg sliter også med denne
        hørselen som skaper trøbbel for meg, det er kjedelig altså..
        Sommer og sol, det er deilig nå…God fin kveld videre, nyt den! 💜

    4. Så kjedelig med migrene, men håper dagen og migrenen blir bedre ❤❤❤ Kjenner noen som er plaget med migrene, og vet hvor dårlige de blir.

      Tenk nå er det sommer, og det er kjempeherlig ❤😊 Dagene nytes.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, dessverre er jeg ofte plaget av det på grunn av bruk av høreapparater. Veldig tråkig.
        Nå er det sommer og pinse, god kveld videre og klem fra meg! 💜

    5. Ja, juni er sommer – og hurra for det! I morra kommer det varme været hit (tror jeg) – det skal bli nyyyydelig altså! 🙂 Migrene er no dritt – får håpe det bare bedrer seg utover nå! Gode klemmer <3

      1. Tusen takk, det ble bedre utover dagen. Ja, det er skikkelig grusomt..
        Man føler seg uvel rett og slett. Men ble bedre etter 4 tonn med kaffe! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg