God morgen fra en nedsnødd øy

 

God morgen ja…Det er vinter og det er snø. Rar vinter. Her på Kråkerøy har vi nesten aldri snø..Ligger ved kysten og det meste blir regn! Men de siste dagene etter kuldeperioden som var, har det snødd og snødd! Men er meldt varmegrader mot helgen, så får vi se åssen det går! Jeg vil ha vår jeg nå! I år skal jeg feire våren etter kulde, snø og korona! Når uteserveringene åpner opp – da skal jeg rett og slett gå til byen og kjøpe meg noe! Sitte ute på en pelskledd stol og nyte våren og menneskene! Det blir jo snart en ny vår ikke sant! Jeg tror det blir en fantastisk vår! ❤️

 

 

Bilder fra i går kveld, og i natt har det kommet enda mer…..Men nå er det meldt regn utover…

 

 

De største stormene er som regel ikke på havet, men om bord.

12 kommentarer
    1. god morgen ,ja det er vinter.Glad det ikke er vi som har fått ny snø,her blåser det og da reiser snøen som var kjempefort,får vi noen erlerider som vi sier er det ok ,men først kan alt det gamle forsvinne :=) ha vart lenge i vinter ja .Ha en fin dag ,i dag skal vi ut og reise og blir borte til i kveld

      1. God morgen….Her er det nok snø…Men er som sagt meldt regn og mildvær…Så får vi se åssen det går…med regn nå! Nå begynner jo snart vinterferien her hos oss..Men er meldt mellom 5 og 10 varmegrader!
        Da ønsker jeg deg en fin dag videre!

    2. God morgen!

      Ja denne vinteren har jo vært fantastisk på mine kanter 😀 Kald og med snø! Men det gode nå er jo at solen smelter unna mer for hver dag uansett hva nedbør av snø som måtte komme… Og dere som får regn… ja da forsvinner snøen…Meldt regn mot helgen her også..

      Lag deg en fin torsdag 🙂 klem

      1. God formiddag, håper på regn snart…For jeg føler meg innestengt med snø..Alt blir så mye tyngre, bare det å måke snø er tungt altså! Blir noen timer! Er ikke trim, bare tungt for ryggen! God fin dag videre…

    3. For noen fantastiske bilder du viser.
      Det er flott med snø da, selv om det kan være slitsomt.
      Har vært ute og tatt litt rundt trappa og der vi går.
      Synd at det blir varmegrader til uka når det er vinterferie.

      1. Tusen takk, bildene blir fine i snøen! Regnet kommer nok og de som vil ha snø har nok hytte på fjellet i snøen! Mye jobb med snø altså…måker og måker jeg…Bra du fikk tatt et grep rundt trappa! Fin dag da…

    4. Vakkert er det da. Her kom det noen regndråper i formiddag, men nå snør det igjen. Det varer vel neppe lenge før det smelter tenker jeg. Godt å ha en vår å drømme om. Ha en fin dag i vinteren likevel. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, vakkert og ståkete! 3 ganger har jeg måka her i dag. Og det er 3 ganger for mye! Hjelpes…God natt etterhvert…Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg