God morgen fra blomsterøya

 

God morgen, det er mai og vår. Ser ikke slik ut rundt omkring hos mange da. Ser snø og vinter <3 Men det er sikkert siste rest nå vel….Når er det snart 17. mai og full vår i hele Norge – får vi håpe.

 

 

Rododendron – vanskelig navn. Men nydelig busk. Jeg har noen. 3 av disse rosa. Og flere av de lilla. 

 

 

Vakreste..

 

 

Epletrær – flere typer

 

 

Rosa er digg

 

 

2 epletrær i hagen som blomstrer nå. Får håpe ikke det sure været tar kverken på det som senere skal bli epler <3 

 

 

Brudespireaen er I full blomst! 

 

 

Ønsker deg en fin dag! – Allerede onsdag….:-) snart 17. mai!

 

18 kommentarer
    1. herlig,jeg gleder meg til rhododendron blomstringen,men godt mine lar vente på seg,for i går kveld var det grønnt og fint ute ,i dag er det igjen kvitt og dekket av snø.
      Jeg har kommet litt ut av tellingen på antall rhododendron hos meg,men det er mange,tror jeg må telle en dag :=) i dag er det styrketrening på programmet,og frem til da kviler jeg foten ,ha en fin dag da

    2. God morgen, eller formiddag 🙂 Vakkert og vakkert… 🙂 Vi har gitt opp håpet om å få raket plen til 17 mai. Og ikke så langt unna her, ligger det ennå over 1 m snø på flat mark 🙂 Men det går bra.. får kose oss med bilder fra sør 😀

    3. Herlige bilder fra blomsterøya! Her har nabolaget masse epletrær og det er så vakket å se de rosa. Rododendron har jeg selv, men ikke av de store digre. Mai er fin, men jammen er værer varierende om dagen! I dag er det sol! Klemsiklem:)

    4. Så fine farger. Våren er ei deilig tid. Min rododendron har ikke kommet så langt ennå. Sikkert like greit. For det var kuldegrader for et par netter siden.
      Ønsker deg en fin dag😊
      Klem 😚

    5. Mye vakkert nå i hager og i naturen. En fin tid, bare leit at det er så surt og kaldt. Håper alt klarer seg ♥
      Ha en fortsatt fin dag ♥ Klem

    6. Nydelige bilder av flott blomstring.. Selv om det ikke er så varmt her hos oss heller..er jeg glad det ikke er snø slik mange opplever om dagen.. Håper på en sommer med mye varme og sol… i hele landet.. Klem <4

      1. Tusen takk, skikkelig guffent…Men det er grønt og det er glade for…Men er iskaldt. Ut på tur med lue hver dag jeg…Snart juni 🙂 Men sommer og bading kommer! Klem og fin dag..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg