God kveld og det er jo fortsatt jul og boka Trist som faen

 

Hei, da er jeg hjemme fra jobb. Spist middag og slapper av litt. Etterpå blir det turgåing. Har jo ikke kommet så langt enda 🙂 Da jeg har vært på jobb i hele dag. Det er fortsatt jul eller romjul og snart nyttår. Da blir det 2 dager fri og så jobb på mandag igjen!  Vi kan ikke stenge kontoret så jeg synes det er greit å jobbe disse dagene jeg! 🙂

 

Noen er kanskje bortreist og da er det greit å bruke opp resten av ferien – slik at det blir en sammenhengende lang ferie. Hadde noen dager igjen jeg som jeg overførte til 2020. Kjekt å ha! 

 

Vil igjen minne deg på å komme ut litt hver dag og gå turer. Det er bra for mental helse. For alle mennesker sliter med et eller annet. Hvis ikke hadde vi vært roboter. Tunge tanker og følelser kan bli litt mindre tunge etter en rask spasertur. Det kan jeg virkelig stå for! Det beste er å kombinere turen med dagslyset. Det gir enda bedre resultat. Men ikke alltid man rekker det. Men gå deg en tur selv om du egentlig ikke orker det! For du orker mye mer enn du tror. Og du får energi <3 Og kose deg i sofaen kan du helt klart gjøre etterpå.! Ønsker deg en fin kveld videre. Og jeg etterhvert lese “Trist som faen” igjen. Fikk den av eldste sønn min da boka kom ut. Og ja den er signert <3 med en flott hilsen. Husker det som i går da jeg pakket opp denne gaven. Gode tanker til Ari sin familie <3 Pappa hans har jeg snakket med mange ganger på butikken her på Kråkerøy.

 

Ta vare på hverandre der ute…

 

12 kommentarer
    1. Noen må jobbe også! Det er sånn det er! Jeg har fri til etter nyttår, men da begynner årsoppgjøret og to dager med overtid hver uke fram til 10.juni…. Så nå må jeg lade opp noe helt sinnsykt… hihi… kos deg med kvelden – mange gode klemmer <3

    2. godt å slappe av hjemme,i dag tok vi en tur bortover,til Ørsta ca 50 min å kjøre,hadde et par ting som skulle byttes og en ting som skulle kjøpes,men jeg er helt seriøst ikke i form etter opperasjonen,magen slår seg vrang og jeg svetter så det var godt å komme hjem igjen,håper jeg snart blir litt bedre for dette er ikke gøy :=) men jeg koser meg hjemme da

      1. Greit å få seg en tur da. Men tar nok tid etter en slik operasjon. Og det hjelper på når du kommer ut i lufta igjen og får gått turer. Man blir ikke frisk av å sitte rolig. Beinet blir friskt men ikke kroppen. Jeg satt jo slik i 2 måneder med bekkenbruddet…..ikke greit i det hele tatt.

    3. Mannen har langfri i jula..men han har mye ferie til gode også.. 🙂 Veldig trist det med Ari Behn ..jeg har ikke lest boka..hyggelig å ha en hilsen fra ham da.. <3 Skikkelig vondt i hodet i dag..men fikk jo vært ute å gått en tur i går… Klem og fin kveld til deg <3

      1. Dere får kose dere og nyte litt romjul. Men kjedelig med hodepine. Får håpe det letter hos deg. Det er så trist altså. Bare helt forferdelig. Men får ikke gjort om om på det valget hans. Boka blir sikkert trykket opp igjen nå. Husker veldig godt sønnen min fortalte om dette møtet og hvor hyggelig Ari var og hilset hjem til meg <3

    4. Her blir det ikke mye gåing, men EN dag, når jeg kvikner til, så skal jeg gå til krampa tar meg. Veldig bra for HODET på alle måter 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg