God kveld i stua hos dere

 

God kvelden til dere, håper dere har hatt en fin dag! Tok med meg litt av bursdagspresangen på jobben og spiste det gode brødet og Jærsk kremost! Smakte deilig, elsker disse pakkene fra Morgenlevering, litt annerledes matvarer enn man får på Kiwi, Rema, Extra…

 

Pinsen banker på døra og det er meldt rundt 20 grader, så jeg tenker det blir fint! Godt å ha noen ekstra fridager for de som jobber hver dag tenker jeg. Jeg har jo mye fri så skal ikke klage. Det er deilig med fri når det er sommer og sol og 1000 ting å gjøre overalt. Jeg tenker har man hus, hytte, hage så vil du egentlig aldri blir arbeidsledig. Alltid noe å gjøre ute og inne, kunne gjort masse mer jeg, men det er jo penger som stopper dette….

 

Man prøver jo egentlig å pusle rundt ute og inne med de midlene man har! Men litt maling og slikt det kjøpes hvert år her i huset! Og hagen er helt grei den, men man ønsker seg både drivhus og/eller utestue + en haug med nye stauder + et lass med grus. Egentlig ønsker med stein over hele gårdsplassen, men i år skal jeg unne meg et lass med ny grus i hvertfall! Snart er det feriepenger, ikke at jeg får så mye feriepenger da, men litt ekstra blir det jo. Ikke feriepenger på trygden min, men man blir ikke rik av å være trygdet! Det vet man når man søker trygd og vet med seg selv at man ikke makter å jobbe 100 % noe mer! Men går helt helt greit dette! 

 

 

Nå skal jeg titte litt på sommerhytta, den begynte 1900 i stedet for 2000 tror jeg, så skal se opptaket! 

 

Ha en fin kveld 🌺

8 kommentarer
    1. deilig med godt brød ja ,Jærsk kremost har jeg ikke hørt om engang :=) min hage blir til litt hvert år ,skal ha en ny staude til ,det går bra 130 kr og forhåpentligvis varer den stauden i mange år ,men klart en ville gjerne gjort mer ute men det koster ,jeg finner mye i naturen og rundt omkring på gården ,så jeg slipper å kjøpe alt,blir fint med ny grus da

      1. Tusen takk, ja må kjøpe litt og litt…Men når man ser på TV og det kommer en hel lastebil med planter så
        får man det fint! Hagen min er egentlig full nok den altså, men alltid noe man ønsker seg. Også her gror det opp ting jeg ikke har plantet selv, slik som bregner og slikt. Det er veldig flott!
        Ja, litt ny grus blir fint – skal bestille meg det i sommer! Og den osten smakte helt nydelig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg