God fredag 💜 verifisering av profiler

Arkivbilde fra Lorry pÄ lÞrdag

 

God dag dere alle! HĂ„per dere har det fint..Det vĂŠret det vĂŠret..

 

Jeg liker jo Ä vÊre ute pÄ restaurant og spise og hygge meg. Men alt er koseligere nÄr det er opphold..Plaske rundt med gummistÞvler kan man gjÞre i skogen, gidder ikke det nÄr jeg skal ut og spise akkurat. FÄr se hva jeg finner pÄ i helgen! Ser an litt jeg..

 

Men det som jeg egentlig har pĂ„ hjertet her i dag er Ă„ fĂžlge med pĂ„ falske profiler. PĂ„ Instagram florerer det med tigging og alt som kan tenkes. SĂ„ man mĂ„ sjekke litt rundt, sĂŠrlig hvis personen er kjent, og har fĂ„ innlegg..Da er det litt rart syntes jeg. De som er ekte er verifisert, viser en blĂ„ prikk pĂ„ profilen, og en liten hake. Det er en trygg profil. Man kan ogsĂ„ sĂžke om det selv, lage seg en profil som er verifisert..Kan vĂŠre lurt hvis det dukker folk som er “deg”..Man gĂ„r inn pĂ„ innstillinger og gjĂžr det derfra. AltsĂ„ man mĂ„ dokumentere seg med pass, fĂžrerkort etc..DU ER DEG! 

 

Det er ganske sÄ viktig! AltsÄ, fÞlg med pÄ om profilen er verifisert! 

16 kommentarer
    1. Syns det meste er hyggeligere i finvĂŠr ja..i dag er det skikkelig grĂ„vĂŠr her sĂ„ litt blogging er jo greit:) Jeg er veldig skeptisk pĂ„ IG, det MÅ man vĂŠre.. om noen jeg fĂžlger som jeg ikke kjenner personlig begynner Ă„ sende meg meldinger pĂ„ innboks, blokkerer jeg dem med en gang..Kos deg med helg samme hva du finner pĂ„ 🙂 Klem <3

      1. Tusen takk, ja mye blokkering..For sÄ sykt mye rart da. Det er derfor jeg har gitt opp hver gang jeg har
        prĂžvd Ă„ like IG, sĂ„ kommer alle disse rara mannfolka…
        Blogg er kjekt…Kos deg masse med ettermiddagen 🙂 klem…
        Skal inn til deg nĂ„ og titte litt…

    2. Jeg rapporterer og blokkerer daglig falske profiler fra kjendisene. SĂ„ fort jeg har likt et bilde eller kommentert pĂ„ et hos kjendisene sĂ„ dukker det opp en rad med falske som legger meg til. Jeg er sĂ„ lei dette, men tar jobben for at vi skal bli kvitt noen av dem. Godt at du tar det opp Ă„ minner folk pĂ„ dette her đŸ„° Ha en fin fredda, her snĂžr det, klem đŸ€—

      1. Tusen takk, ja sĂ„ sykt mye rart der ute…Folk mĂ„ fĂžlge med og ikke tro det beste om folk..
        SĂ„nn er det dessverre….Det florerer med “kjendiser”..
        Klem til deg 🙂

    3. Du kan godt sende litt regn hit, sÄ kan du gÄ et par lass snÞ i bytte. Har kommet 30 cm ny, tung snÞ i dag og det snÞr fremdeles.
      Ja man mĂ„ vĂŠre pĂ„passelig med falske profiler. Og kanskje ha litt selvinnsikt. Hvorfor skulle Åge Alexandersen plutselig vĂŠre opptatt av Ă„ fĂžlge meg?

    4. Jeg har en lukket profil, nÄr disse mannfolka vil fÞlge meg sletter jeg bare. Den siste kjente kjendis var Elon Musk. Men det var falsk profil. Sletta det bare. Men gode tips du kommer med her. Her skinner sola og rene pÄskestemninga. Nyt helgen og klem fra meg.

      1. Ja, mye rart pÄ Insta som alle andre steder. Slette og rydde og se etter de med blÄ prikk i profilen pÄ kjente folk.
        Her er det ufyselig vĂŠr, men men – i morgen kanskje soalskinneer…Klem..

    5. Mange slags mannfolk som har lagt meg til og vil sende meldinger, sĂ„ sletter i massevis. NĂ„ har jeg gjort Instagram-kontoen min privat sĂ„ da hĂ„per jeg det hjelper pĂ„. Dermed blir det litt slik det er pĂ„ fb, hvor man godkjenner de som spĂžr, for da blir det bare de man vet hvem er. 🙂

      1. Ja, mye rare greier..Min har har vÊrt privat, nÄ har jeg gjort den om til profesjonell pÄ
        grunn av bloggen..Det renner inn masse rare mannfolk…
        Og jeg har sÞkt om Ä bli verifisert. Slik at jeg fÄr blÄ prikk med hake i pÄ profilen.
        God kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg