God formiddag med et smørbrød hos Solliv

 

God formiddag. Beste som er er et skikkelig rekesmørbrød. Finnes ikke noe bedre synes jeg. Er jeg på cafe så velger jeg ofte det hvis det ser innbydende ut! Eller om vi spiser snitter. Så velger jeg alltid rekesmørbrød! Bare elsker reker. Men har ikke spist det på en stund nå. Er som regel utsolgt på butikken og veldig dyrt. Det er ferske reker jeg liker best. I går fikk jeg tak i…. Ikke billig, kostet 189.- pr kilo. Og jeg kjøpte en kilo til oss her hjemme! Var godt….<3 Og det var reker igjen i dag også! Rista loffeskiva i brødrister og lagde meg et smørbrød! Så godt med reker, majones, dill og sitron! Lever lenge på dette altså 🙂

 

Brus ble det før i idag, det kan du lese om her: BRUS 

 

#Reker #smørbrød #sitron #majones #loff #dill

 

 

Finn fin søndag da!

10 kommentarer
    1. Spiste et par skiver med reker og majones her en dag jeg også. Det var bare reker i lake da, men godt var det😊
      Det er lenge siden jeg spiste det sist.

      Ha en fin Søndag 😚

    2. Det er kjempegodt..lenge siden jeg har spist også.. Men pleier å bli et rekesmørbrød..eller flere i løpet av sommeren.. Litt majones på men ikke for mye.. men må ha sitron og dill … Klem <3

      1. Ja, smaker veldig godt synes jeg 🙂 men må ha litt dill og sånn på ja…Gjerne et glass vin også…Men hadde ikke det i går…:) Klem og fin kveld videre. Vi får håpe det blir noen rekesmørbrød utover..Både her og der…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg