God formiddag 💜 siste søndag i måneden over alle måneder

 

God formiddag ja..

 

Januar er måneden..Man skal spise sundt…Ha en hvit måned og betale alle regninger som kommer inn og det er ikke få! Og man skal trene så tunga henger som et slips!!! Januar det…I ❤️

 

 

Jeg fikk en blender av gutta til jul..jeg har aldri prøvd en slik maskin før! Ikke helt enkelt , hehe..Mye skarpe kniver og deler som skal på plass…hvis ikke renner smoothie ut der det ikke skal..Så har bare hatt den på benken, men i går prøvde jeg meg frem litt..

 

 

Ananas i biter, frosne..yoghurt og juice..Nå har jeg fryst ned blåbær og banan så skal prøve litt etterpå igjen..Isbiter brukte jeg ikke i går! Skal ta med det en dag også, for smoothie er best veldig kald! Lett for å bli søt! Men det kalde demper søtsmaken synes jeg.

 

 

Jeg drikker sjelden juice, synes det er mye sukker! Men noe veske må til! 

 

 

Og resultatet så dere øverst her, ble veldig god! Her kan man også lage vaffelrøre, supper og smoothie da..etc..Dette her var en maskin med egen knapp for smoothie..Man legger bær først, så yoghurt, så veske så trykker man på knappen! Ca 60 sekunder så er den ferdig…Men jeg er ikke så flink så må bare prøve ut forskjellige ting..Kan også bruke grønnsaker i alle varianter. Men må finnes hva som passer som og hva som er godt! Og drinker kan man trylle frem her, når den hvite måneden er over! Hvis man ønsker det på en lørdagskveld..Mange muligheter!

 

Skikkelige grønne er det som er in for tiden! Folk står opp 0500, trener en time og lager seg grønn smoothie og klar for en arbeidsdag..Hehe…Jeg er ikke der! Men skal prøve og feile litt med denne maskinen utover! 🧡 Denne maskinen heter Wilfa Smooth – litt stor og tung og robust! Men ikke helt brukervennlig..Men det går seg vel til…! Alle delene må settes i riktig spor – hvis ikke blir det søl..Og delene er litt tunge å få fra hverandre! Men øvelse gjør mester er det noe som heter! 🥰 Du finner maskinen her også WILFA BLENDER 

16 kommentarer
      1. Så bra, jeg håper jeg også blir venn med min maskin…maskinen og jeg krangla litt i går for å si det sånn.
        Men flott maskin og god å ha i en husholdning!

    1. Godt å lage smoothie en gang i blant, men det blir sjeldent her i huset. Lager litt juice innimellom, men ikke med denne. Kjøpte en maskin med forskjellige deler, og det er veldig kjekt. Kos deg, og prøv deg fram! God søndag, og klem til deg <3

      1. Tusen takk, ja må bare prøve meg frem og lære meg maskinen også – masse knapper og greier.
        Og veldig mange deler. Og må settes sammen riktig, hvis ikke blir det lekk. Men nå har jeg
        trua på den. Skal lage supper også. Supper er deilig. Men juice kommer jeg ikke bruke så mye
        av, så blir kokosmelk, mandelmelk og isbiter og frukt..Men jeg skal google oppskrifter.
        Finner jeg gode så deler jeg her inne 🥰 Kos deg med søndagen.

      1. Ja, skal googlee masse. Men maskinen var litt stor innviklet og jeg
        brukte lang tid på å finne ut av knapper og deler.
        Ungene kjøpere alltid voldsomme greier til meg. Vært lettere med en knapp og en kolbe! Hehe..

    2. Ser herlig ut! 😀 Jeg har smoothie til brunsj tre ganger i uka, mandag, onsdag og fredag. Er litt vanemenneske, hihi. Lager den kvelden før, og bruker bær, kokosmelk og massevis av frø og nøtter oppi. Nam-nam! 😀

      1. Var god denne, men skal prøve å unngå for mye juice. Det er masse sukker. Så jeg må
        bare prøve meg frem. Takk for tips, kokosmelk var lurt! 🥰

    3. En slik har jeg på jobb.🤩👌🏻
      Den er helt super!
      Jeg har nok laget aller mest milkshake i den, men jeg elsker smoothies.🥰
      Jeg er sikker på at du blir fornøyd med den.
      Det eneste er at den er litt tung og så er det litt jobb å vaske den hver gang man har brukt den.😅

      1. Takk…
        Stor og tung og alle deler må ut for å rengjøre..
        Så litt jobb. Men en kraftig maskin og brukandes til mye. Men må venne meg til den..Kolben sitter litt hardt fast og jeg er ikke sterk i klypene lenger. Men har lagd meg ny smoothie nå, nå hadde jeg mer teken på den! 🙂 I går slet jeg litt altså… Men det er typisk gutta, de kjøper dyre og kraftige saker når dem handler 💙

    4. Jeg skreiv en kommentar, men tror det skjedde noe rart….! Så – prøver igjen! Smoothie er deilig, jeg har ingen sånn maskin, men kunne ønske meg en igrunn! Lykke til med testing og prøving – og finner du en super-oppskrift, så del den med oss da! Goood klem <3

      1. Deilig med smoothie og supper og alt man kan lage.
        Du får titte etter en, tror ikke jeg vil anbefale denne.
        Nå sitter delene helt fast igjen..Jeg er ikke sterk i klypa og sliter med å få løs delene.
        Jeg har jo aldri brukt en slik maskin noen gang…litt tuklete..
        Så får se om jeg blir venn med denne… 🙂 lagde smoothie i stad med blåbær og banan…Godt det.
        Men skal lage uten juice, for det er for søtt. Klem….<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg