God ettermiddag – mykje lys og mykje varme

 

Hei, stikker en liten tur innom bloggen. Det er november. Det er mørkt. Vi trenger lys. En liten lampe på vår vei. Ikke bare te-lys og bordlamper. Men rett og slett lyspunkter hvor man finner energi <3 Vi er alle medmennesker og kanskje også kjekt å huske på at også i november trenger vi gode ord og et klapp på skuldra. Når jula kommer så er vi vennlige og hyggelige. Ber på fest og gir gaver og klemmer og blomster! Butikkene begynner jula i oktober/november! Så rett og slett er kanskje november DEN FARGELØSE MÅNEDEN er den måneden vi trenger mest LYS OG VARME

 

Bare en tanke. Selvfølge skal vi være snille alle måneder 🙂 Men november er i hvertfall en begynnelse….

 

Vi har fått bomring i Fredrikstad, nå i november! Jeg tenker at det igjen vil gå utover de som har dårligst råd og de som som sitter alene. De vil få enda færre besøk. Jeg må rett og slett la være å tenke på det! Men det ligger bak der og ulmer! Det vil bli mye dyrere for meg å besøk min mamma nå. Buss er ikke aktuelt. Det går ikke direkte buss her fra meg. Og i bygda der mamma bor så går det sjeldent med buss..Men som sagt – jeg skal prøve alt jeg kan og ikke la dette gå utover min mamma <3

 

Fin dag videre…

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg